Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å bygge ett hus i leca på 200 kvm. Noen der ute som har bygde dette og hva blei prisen på? (Uten tomt). 

Vi ønsker oss såklart det så moderne som mulig ift varmekabler i hele huset, innebygd garasje osv. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skilsmisseexpressen..

Anonymkode: 245ea...568

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skilsmisseexpressen..

Anonymkode: 245ea...568

?  Javel.. 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer nok veldig an på om dere kan gjøre mye av det selv, eller om dere må leie inn folk til både det ene og det andre. Selv har jeg arvet tomt og har to brødre som er tømrere, en far som er malermester og tapetserer, attpåtil en bestefar som er gulvlegger så jeg har hatt det ganske greit 😅

Anonymkode: 9fbfd...d70

AnonymBruker
Skrevet

Et vennepar har bygd hus på ca 150 kvm i tre/bindingsverk. Det kom på ca 3,8 mill + tomt +garasje. De har gjort lite selv (noe, men ikke mye). Normal standard. Ikea-kjøkken som de satte opp selv. Tror de har varmekabler i noen rom (stue og bad), men ikke alle. 2 bad + vaskerom. Parketten er 1-stav av korte bord i oppholdsrom som stue, og 3-stav i gang, soverom, kontor o.l. Middels dyre spotter i hele huset.

Snittprisen er på ca 25 300 kr per kvm, og tror dere bør beregne det for normal standard. Egeninnsats og annen standard kan påvirke prisen mye.

Anbefaler forumet byggebolig.no. Der finner du mange som bygger, har bygd og skal bygge/renovere hus.

Anonymkode: 2bbbf...f26

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et vennepar har bygd hus på ca 150 kvm i tre/bindingsverk. Det kom på ca 3,8 mill + tomt +garasje. De har gjort lite selv (noe, men ikke mye). Normal standard. Ikea-kjøkken som de satte opp selv. Tror de har varmekabler i noen rom (stue og bad), men ikke alle. 2 bad + vaskerom. Parketten er 1-stav av korte bord i oppholdsrom som stue, og 3-stav i gang, soverom, kontor o.l. Middels dyre spotter i hele huset.

Snittprisen er på ca 25 300 kr per kvm, og tror dere bør beregne det for normal standard. Egeninnsats og annen standard kan påvirke prisen mye.

Anbefaler forumet byggebolig.no. Der finner du mange som bygger, har bygd og skal bygge/renovere hus.

Anonymkode: 2bbbf...f26

Tusen takk for ett godt svar :-) skal sjekke ut den siden. Mannen vil gjerne gjøre mye selv, samtidig syns jeg det stjeler mye familietid. Så vi må se på hva som er realistisk å få til ift pris. Det er mye mulig vi må gjøre en del selv for å få det "perfekt". Bygge i leca antar jeg koster en del mer sikkert 🙈 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...