Gå til innhold

Forlate familiene våre for å være sammen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om noen har erfaring med å ha partner og barn, for og så møte en annen med det samme. Forelske seg og ville være sammen. Hvordan gikk det?

Anonymkode: c1eec...d39

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om noen har erfaring med å ha partner og barn, for og så møte en annen med det samme. Forelske seg og ville være sammen. Hvordan gikk det?

Så du vil heller ødelegge to familier istedenfor å prøve å redde din egen? Er det bare en forelskelse som gjør at du er villig til å ofre familien eller har du prøvd å redde din egen familie før du setter dine egne behov først?

Anonymkode: 03e6b...c79

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du vil heller ødelegge to familier istedenfor å prøve å redde din egen? Er det bare en forelskelse som gjør at du er villig til å ofre familien eller har du prøvd å redde din egen familie før du setter dine egne behov først?

Det ene ekteskapet var på vei til å ryke. Dette fremskyndet det kanskje litt. Vi begge at mange år bak oss hvor vi har prøvd å få det bedre før vi møttes. 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ene ekteskapet var på vei til å ryke. Dette fremskyndet det kanskje litt. Vi begge at mange år bak oss hvor vi har prøvd å få det bedre før vi møttes. 

Om forholdet ikke er til å redde, bør dere først og fremst tenke på barna og ta det sakte. Det er tross alt en enorm omveltning i deres liv og de må få gå igjennom sorgprosessen av at familien blir oppløst før de blir dratt rett inn i et nytt forhold. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du selv vet svaret. Antakelig blir det ikke dere to "til slutt" selv om begge ekteskapene ryker (dette baserer seg på statistikk). Problemet er at dere aldri har opplevet en vanlig hverdag sammen og fortsatt er veldig forelsket - noe som jo vil gå over. Hva med å bare la avgjørelsen bero i noen år, se om forelskelsen kan gå sin gang og brenne ut etter hvert. Ekteskap nummer to har enda dårligere odds enn nummer en, og du skal ikke undervurdere problemene med stebarn,  ekser osv. Man blir ikke kvtt sitt gamle liv så lett dessverre.

Anonymkode: 998fe...57f

• Liker 6
Skrevet

Jeg har erfaring med dette, og vil ikke under noen omstendigheter anbefale det, med mindre det er vold eller andre alvorlige ting som ligger til grunn..

Selv har jeg hatt et "rent" brudd, et godt samarbeid med BF og en ny kjæreste .. Men jeg ville IKKE gått fra han om jeg hadde fått muligheten på nytt. Til det var det altfor mange som ble berørt av mitt egoistiske valg.. Barna mine, familien min, hans familie, og venner..  Og ALLE har slitt på hver sin måte..

Og en siste ting: Jeg har faktisk gått glipp av halve oppveksten til barna mine, jeg tror ikke folk skjønner hva det betyr....!

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, calleia skrev:

Jeg har erfaring med dette, og vil ikke under noen omstendigheter anbefale det, med mindre det er vold eller andre alvorlige ting som ligger til grunn..

Selv har jeg hatt et "rent" brudd, et godt samarbeid med BF og en ny kjæreste .. Men jeg ville IKKE gått fra han om jeg hadde fått muligheten på nytt. Til det var det altfor mange som ble berørt av mitt egoistiske valg.. Barna mine, familien min, hans familie, og venner..  Og ALLE har slitt på hver sin måte..

Og en siste ting: Jeg har faktisk gått glipp av halve oppveksten til barna mine, jeg tror ikke folk skjønner hva det betyr....!

Det er ikke sikkert 50/50 passer heller, og da risikerer man jo faktisk å bare se barne annehver helg også.

Anonymkode: 76ab0...51b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han ga opp henne og fant tilbake til meg. Tøft i begynnelsen, men veldig verdt det etterhvert. Jeg skjønner godt at forelskelse er deilig, men vil anbefale å bryte opp før du tar inn noe nytt. Og det aller beste er å virkelig jobbe for at familien skal fungere med kjærestepar på topp

Anonymkode: 8c0e6...337

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare tanker på å se barna halvparten eller enda mindre burde være grunn nok til å ikke gjøre det. Hvor lenge varer den nye      forelskelsen da? GALSKAP!!!

Anonymkode: ce513...1c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...