Gå til innhold

Sosialangst og seksuell frustrasjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger virkelig et ligg, men det et forbundet med altfor mye stress. Jeg tror jeg er normalt pen, jente i tjueårene, så det er ikke det at det ikke går hvis jeg vil, men jeg kommer bare til å rote det til å være klein. Det er ikke det at jeg ikke kan ordne meg selv, men det hadde vært så godt med noe som virkelig river... Noen andre i samme båt eller? 

Anonymkode: 47253...d67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

River? 

Anonymkode: fe530...b09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

mann som er i samme båt.

Jeg løser det med tinder, får damene på døra :fnise:

Anonymkode: 32393...e0f

Gjest Krigerunge
Skrevet

En flaske vin og en tur på byen vil vell gjøre susen? Vinen visker ut kleinheten og demper angsten. Ikke drikk for mye, du vil være i stand til å gjennomføre seansen. 

Skrevet

Noe som virkelig river?

• Liker 1
Gjest Krigerunge
Skrevet (endret)

Tviler på frøkna mener hun vil revne nedentil, men tipper at hun vil ha seg et ordentlig ligg. Type svette, blod og nesten tårer ligg. Uheldig formulering muligens? 

Endret av Warchild
Skrevet

Aha, sånn ja.

Er man normalt pen, og syns ONS eller pulevenn er bra nok, skal det jo ikke være noe problem å få til. Jeg har sosialangst jeg også, men jeg får det jo til innimellom, så det er ikke umulig :ler:

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger virkelig et ligg, men det et forbundet med altfor mye stress. Jeg tror jeg er normalt pen, jente i tjueårene, så det er ikke det at det ikke går hvis jeg vil, men jeg kommer bare til å rote det til å være klein. Det er ikke det at jeg ikke kan ordne meg selv, men det hadde vært så godt med noe som virkelig river... Noen andre i samme båt eller? 

Jeg er igrunn i samme båt.

Gjest marizz
Skrevet

Jeg er også i samme båt, er jente på 20. Har ganske god kontroll over den sosiale angsten nå, men har en tendens til å bekymre meg for ALT :S

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, marizz skrev:

Jeg er også i samme båt, er jente på 20. Har ganske god kontroll over den sosiale angsten nå, men har en tendens til å bekymre meg for ALT :S

Er du jomfru?

Anonymkode: 20699...72b

Gjest marizz
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du jomfru?

Anonymkode: 20699...72b

Ja

Skrevet
5 minutter siden, marizz skrev:

Ja

Seriøst?? Men du er jo så kul!

Gjest marizz
Skrevet
Et øyeblikk siden, Yme skrev:

Seriøst?? Men du er jo så kul!

Jaa :S Hahah, hyggelig å høre, men tror ikke det står på kulheten eller utseende, er egentlig bare meg selv det står på om det er lov å si det uten å virke selvgod.

Skrevet
Et øyeblikk siden, marizz skrev:

Jaa :S Hahah, hyggelig å høre, men tror ikke det står på kulheten eller utseende, er egentlig bare meg selv det står på om det er lov å si det uten å virke selvgod.

Så det er fordi du er sjenert da, eller?

Gjest marizz
Skrevet
1 minutt siden, Yme skrev:

Så det er fordi du er sjenert da, eller?

Ja egentlig. Er sjenert med folk jeg ikke er trygge på, så er litt ond sirkel i grunn..

Skrevet
33 minutter siden, marizz skrev:

Ja

Hvor mange mld får du i "innboksen" her nå tro?

• Liker 3
Gjest marizz
Skrevet
16 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Hvor mange mld får du i "innboksen" her nå tro?

Haha, blir sikkert noen, så kan like godt gjøre det klart at svaret ikke er ment som en kontaktannonse:fnise:

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Warchild skrev:

En flaske vin og en tur på byen vil vell gjøre susen? Vinen visker ut kleinheten og demper angsten. Ikke drikk for mye, du vil være i stand til å gjennomføre seansen. 

Ja, det er noe sånt jeg drømmer om. Men jeg har aldri hatt en one night stand før. Det er en sosial situasjon jeg ikke helt vet hvordan jeg skulle håndtert, og ser for meg at jeg roter det til og vedkommende blir skuffet over at han tok med en raring hjem. Ja, jeg vet også at jeg overtenker :ler: 

Egentlig håper jeg bare at det skal gå over av seg selv.

TS

Skrevet
1 time siden, marizz skrev:

Ja egentlig. Er sjenert med folk jeg ikke er trygge på, så er litt ond sirkel i grunn..

Kjenner til den følelsen, ja. Skulle ønske jeg hadde tilnærmet null sperrer og bare sa rett ut det jeg har lyst til:) (altså full hele tiden:fnise:) Sjenanse og usikkerhet er så ødeleggende.

• 1 år senere...
Skrevet

Sliter med det samme og det er så slitsomt å være seksuelt frustrert men sjenert samtidig :P tips?

Anonymkode: 26091...ff8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...