Cathie Skrevet 7. november 2004 #1 Skrevet 7. november 2004 Noen som har erfaring med å bestille fra bridesave.com? Har såååå lyst på noen sko jeg fant der... Så hvis noen har erfaringer så hadde jeg satt stor pris på om dere kunne dele de med meg..
Delfia Skrevet 9. november 2004 #2 Skrevet 9. november 2004 Åh,der var mange fine sko :-) Hmmm... *følge med på denne* *Eller kanskje bare bestille å se..?*
Gjest LoisLane Skrevet 9. november 2004 #3 Skrevet 9. november 2004 Jeg kjøpte kjolen min der og var kjempefornøyd! Fikk bra service, og forholdsvis rask levering. Tollen var en nedtur, men det blir vel ikke så mye på sko? Er generelt skeptisk til å bestille sko på nettet, men det går jo selvsagt an å prøve. Følte jeg fikk god personlig service hos Bridesave, i alle fall.
Cathie Skrevet 9. november 2004 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2004 sjekka hos de nå, de skal ha 1000 kr for å sende to par sko til 220kr stk. Vurderer å bestille de gjennom www.jetcarrier.com isteden, tror det blir billigere. Jeg bare må ha de skoene jeg :-(
Gjest Madam Felle Skrevet 9. november 2004 #5 Skrevet 9. november 2004 Du kan si i fra, at de kan sende skoene billigere. For som regel sender de pakken med fly, og det er dyrest. Men det er fullt mulig å få pakken sendt på en billigere måte.
Cathie Skrevet 9. november 2004 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2004 det står på siden deres at de utelukkende bruker UPS, så jeg tror ikke det går :-(
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå