Runnershigh Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Hei. Jeg har brukt disse el-testene kjøpt på Ebay de siste tre månedene. Har aldri testet positivt, eller fått i nærheten av to streker. Godt mulig det er fordi jeg ikke har hatt eggløsning. Har tross alt PCOS. Er på dag 17 i Femarkur, og testen viste kun en strek i dag.. Tester hver kveld mellom kl. 17-19, og prøver å ikke drikke så mye i forkant, så ikke urinen blir helt uttynnet. Noen med erfaring som kan befrekte eller avkrefte at disse teststripsene funket på din eggløsning?
Nautika Skrevet 12. juli 2016 #2 Skrevet 12. juli 2016 (endret) Jeg får positiv test på disse Jeg prøvde å finne bilde av enpositiv test, men klok av skade har jeg slettet det fra mobilen Endret 12. juli 2016 av Nautika 1
Runnershigh Skrevet 13. juli 2016 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2016 19 timer siden, Nautika skrev: Jeg får positiv test på disse Jeg prøvde å finne bilde av enpositiv test, men klok av skade har jeg slettet det fra mobilen Takk for svar! Så bra Da får jeg bare fortsette å teste. Vet du hvor lenge den skal dyppes i urin, eller har ikke det noe å si? Fulgte jo ikke med noen bruksanvisning
Nautika Skrevet 13. juli 2016 #4 Skrevet 13. juli 2016 Et øyeblikk siden, Runnershigh skrev: Takk for svar! Så bra Da får jeg bare fortsette å teste. Vet du hvor lenge den skal dyppes i urin, eller har ikke det noe å si? Fulgte jo ikke med noen bruksanvisning Jeg pleier å dyppe i 15 sekunder eller noe. Pleier å se at den trekker væsken oppover strimmelen 1
Nuith Skrevet 13. juli 2016 #5 Skrevet 13. juli 2016 jeg har også disse og har til gode å teste positvt, men jeg har veldig ustabil syklus og er i tillegg dårlig til å skrive ned når jeg har testet.. så mulig jeg aldri har truffet riktig dato. godt å se at de virker for noen, og at du bruker dem på samme måte som meg Nautika!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå