Gå til innhold

Erfaring med den el-testen? (Bilde) Kjøpt på Ebay...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har brukt disse el-testene kjøpt på Ebay de siste tre månedene. Har aldri testet positivt, eller fått i nærheten av to streker. Godt mulig det er fordi jeg ikke har hatt eggløsning. Har tross alt PCOS.

Er på dag 17 i Femarkur, og testen viste kun en strek i dag.. Tester hver kveld mellom kl. 17-19, og prøver å ikke drikke så mye i forkant, så ikke urinen blir helt uttynnet. 

Noen med erfaring som kan befrekte eller avkrefte at disse teststripsene funket på din eggløsning? :)

image.jpeg

image.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg får positiv test på disse :)

Jeg prøvde å finne bilde av enpositiv test, men klok av skade har jeg slettet det fra mobilen :ler:

Endret av Nautika
  • Liker 1
Skrevet
19 timer siden, Nautika skrev:

Jeg får positiv test på disse :)

Jeg prøvde å finne bilde av enpositiv test, men klok av skade har jeg slettet det fra mobilen :ler:

Takk for svar! Så bra :) Da får jeg bare fortsette å teste. Vet du hvor lenge den skal dyppes i urin, eller har ikke det noe å si? Fulgte jo ikke med noen bruksanvisning :P

Skrevet
Et øyeblikk siden, Runnershigh skrev:

Takk for svar! Så bra :) Da får jeg bare fortsette å teste. Vet du hvor lenge den skal dyppes i urin, eller har ikke det noe å si? Fulgte jo ikke med noen bruksanvisning :P

Jeg pleier å dyppe i 15 sekunder eller noe. Pleier å se at den trekker væsken oppover strimmelen 

• Liker 1
Skrevet

jeg har også disse og har til gode å teste positvt, men jeg har veldig ustabil syklus og er i tillegg dårlig til å skrive ned når jeg har testet..  så mulig jeg aldri har truffet riktig dato.

godt å se at de virker for noen, og at du bruker dem på samme måte som meg Nautika!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...