Gå til innhold

Venninnen viser mer interesse for min far enn meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en venninne, vi har vært venner lenge men blitt close det siste året. Hun er veldig gutteaktig av seg skal sies. Omtrent hver gang hun er på besøk hos meg snakker hun heller med faren min enn meg. Hun snakker pent med meg via sosiale medier om at hun vil møte meg, vi har det så gøy sammen osv, men ender opp med at hun alltid setter seg med pappa. Hun snakker ofte om pappa til meg og. At han er kjekk, best, glad i han, osv. Begynner nesten å lure på om hun er interessert i han..

Ja, jeg bor hos foreldrene mine. Er 20 år

Anonymkode: 23f05...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvordan er forholdet hennes til sin egen far da?

Anonymkode: 85068...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg stoler på magefølelsen min når rare ting begynner å utvikle seg rundt meg. Hadde begynt å møtte henne mer ute, eller hjemme hos henne, borte fra far, for å se hvordan venne-stemningen er da. 

Anonymkode: 79e36...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er klart at hun er interessert i faren din. Dersom faren din er så kjekk og flott som hun skal ha det til er det vel ikke så rart, men personlig hadde jeg synes det hadde vært litt ubehagelig. Dersom jeg hadde funnet på noe med denne venninnen hadde jeg gjort det når ikke far hadde vært tilstede. 

Hva er det faren din tenker om dette da? Han må vel tenke at det er litt snodig at hun på eget initiativ alltid tar kontakt med han? 

Anonymkode: 20d87...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...