AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Del Skrevet 11. juli 2016 Hei. Jeg har en venn jeg på internett som jeg ble kjent med i fjor, men som jeg aldri har møtt i virkeligheten enda da han bor i et annet land. Om et par uker skal jeg reise på ferie med moren min til det landet og han ønsker å komme til den byen for å tilbringe en dag sammen med oss. Jeg tror ikke moren min ville hatt så veldig mye i mot det, men det har jeg. Vi bestilte flybilletter i dag og han planlegger allerede dagen han skal komme (det er snakk om en hel dag + morgenen etter). Jeg har ikke fått pratet med moren min om det, men skal se henne om et par dager - men da må han ha bestilt togbilletter alt. Jeg har sagt at jeg føler det blir litt rart og er ukomfortabel med det. Både fordi jeg aldri har møtt han før og fordi jeg synes det er frekt når jeg har blitt bedt med på tur av moren min, selv om hun skulle si det går greit. Jeg føler meg ganske frekk om jeg sier nei til han, men samtidig er det det jeg føler er best. Hadde jeg reist med venner eller hele familien min, hadde det vært annerledes. Eller om han skulle vært med oss for noen timer i stedet for en hel dag. Er jeg urimelig og barnslig her om jeg sier nei? Anonymkode: 0cc0a...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #2 Del Skrevet 11. juli 2016 Nei det synes jeg ikke, det er jo viktig at du har tid med moren din på ferie når dere har bestemt det sånn. En avtale er en avtale, det kan du minne henne på. Anonymkode: 0935b...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 11. juli 2016 #3 Del Skrevet 11. juli 2016 En venn? Eller en flørt? Er det bare en venn så er det merkelig at du nekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #4 Del Skrevet 11. juli 2016 29 minutter siden, Silfen skrev: En venn? Eller en flørt? Er det bare en venn så er det merkelig at du nekter. Bare en venn. Anonymkode: 0cc0a...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 11. juli 2016 #5 Del Skrevet 11. juli 2016 Begriper ikke hvorfor dere ikke kan ha det gøy sammen. Er denne vennen fra landet så har dere jo guide, det er jo win win. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #6 Del Skrevet 11. juli 2016 55 minutter siden, Silfen skrev: Begriper ikke hvorfor dere ikke kan ha det gøy sammen. Er denne vennen fra landet så har dere jo guide, det er jo win win. Han har aldri vært i byen vi skal til, så det ville blitt en ferie for han og. Jeg føler meg ekkel for at jeg tenker sånn om dette. Vi skal være der i tre dager, så han kommer på den tredje dagen og drar samtidig med oss dagen etter. Han er på ferie et annet sted når vi kommer, og når han fikk vite det krevde han nesten at vi skulle endre billettene så det passet bedre. Når han fikk vite at jeg ikke kunne styre det så gikk det greit, så nå skal han heller endre sine planer så han kan komme på den tredje dagen. Jeg føler han har invitert seg selv og prøver å presse seg på med sånn oppførsel og kalle meg ting om jeg ikke er like entusiastisk som han. Det er jo hyggelig å få en mulighet til å møte han og snilt av han å bruke penger og tid på å komme og møte meg, derfor føler jeg meg så råtten. Anonymkode: 0cc0a...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #7 Del Skrevet 11. juli 2016 Dersom du har en dårlig magefølelse på at han kanskje ikke er så grei som det han har utgitt seg for... Kanskje han håper at det skal bli noe mer mellom dere og at å presentere seg for moren din er en bra måte å få innpass på? Anonymkode: a4ccc...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå