Gå til innhold

Opptatte kvinner også "mer attraktive"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er for mange en kjent sak at menn i forhold gjerne blir mer attraktive for en del kvinner. Dette skyldes visst blant annet at han har blitt "godkjent" av en kvinne og at mannen gjerne har en mer avslappet utstråling osv. osv.. 

Jeg og kjæresten min har vært sammen i et halvt år nå. Jeg har forsåvidt alltid fått endel oppmerksomhet fra menn , men merker at det har økt på etter at det ble kjent at jeg og kjæresten min hadde noe på gang. Noen av hans periferie kompiser (!!) har begynt å ta såvidt kontakt med meg på facebook osv. også. Dette har gjerne vært menn jeg har måttet være avvisende mot i endel sammenhenger fordi jeg har merket at de har flørtet. Det er som om at dess mer avvisende og utilgjengelig jeg er ovenfor en mann, dess bedre liker han meg. Kan det være noe i dette, og kan dette være hele årsaken? Eller er det at jeg har fått et slags "kvalitetsstempel" på meg etter jeg fikk kjæreste?

- Jente 23

Anonymkode: cc005...487

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Svaret på spørsmålet ditt er nei, tvert imot. Men det som har skjedd her er at kompisene du snakker om føler at de nå har en unnskyldning til å ta kontakt med deg. Ettersom du er sammen med en de kjenner så føler de at de har "lov" til å adde deg på facebook og å ta kontakt med deg. 

Anonymkode: b4f3c...298

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

tror dette er noe du indbilder deg:P du føler deg sikert mer attraktiv og så tror du at all opmerksomhet som du får er flørting men så er det egentli bare vanlige manerer og høffelighet :P slapp av

Anonymkode: 69175...b43

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svaret på spørsmålet ditt er nei, tvert imot. Men det som har skjedd her er at kompisene du snakker om føler at de nå har en unnskyldning til å ta kontakt med deg. Ettersom du er sammen med en de kjenner så føler de at de har "lov" til å adde deg på facebook og å ta kontakt med deg. 

Skjønner hva du mener. Men hvordan forklarer du meg da at han ene sender meg åpenbart "flørtende"/"randome"  meldinger der inne? Jeg viste dette til kjæresten min, og han reagerte faktisk på det. Kjæresten min sin teori er at denne "kompisen" føler sg bedre enn han, og bil bevise at han kan ødelegge det. Kan dette være årsaken? 

ts

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner hva du mener. Men hvordan forklarer du meg da at han ene sender meg åpenbart "flørtende"/"randome"  meldinger der inne? Jeg viste dette til kjæresten min, og han reagerte faktisk på det. Kjæresten min sin teori er at denne "kompisen" føler sg bedre enn han, og bil bevise at han kan ødelegge det. Kan dette være årsaken? 

ts

Ja, det er nok god gammeldags sjalusi dette. 

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Jeg føler ikke at damer blir mer attraktive av at de er i forhold. Jeg trekker meg heller unna enn å prøve meg for å si det slik. 

Det jeg heller føler er at attraktive damer ofte er i forhold. Har ikke tall på hvor mange oppegående attraktive damer  jeg har møtt som jeg kunne tenkt meg å date, men som har vært i forhold. Sykt irriterende. 

Det jeg derimot har observert hos enkelte damer i forhold er at de sjeldent gir oppmerksomhet til menn de går forbi på gaten og ellers. De giir ikke noen signaler på at de er tilgjengelig, og for menn med jaktinstinkt trigger dette kanskje noe.  Det kan være en mulig forklaring ts. 

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet

Tror absolutt det er noe i dette, en får jo gjerne en del bedre selvtillit av å være i forhold, noe som gjør at det er lettere og få kontakt og bli kjent.

Anonymkode: 9d4b1...5ea

AnonymBruker
Skrevet

Joda, jeg har også merket dette. 

Anonymkode: a7bff...981

Gjest Fox Mulder
Skrevet

Damer i forhold blir for meg ikke mer attraktive.. Heller det stikk motsatte, uansett hvor nydelige de er fra før. De er jo tross alt i et forhold.

AnonymBruker
Skrevet
Den 11.7.2016 at 18.43, AnonymBruker skrev:

Ja, det er nok god gammeldags sjalusi dette. 

Ja det tror jeg åså.... 

Anonymkode: 1ed1e...001

Gjest ytmnd
Skrevet

Føler det er motsatt, en kvinne i forhold er totalt uinteresant for min del. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...