Gjest Linneah2013 Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Begynte med linser idag, etter å ha brukt briller siden jeg var liten. Jeg ser "rar" ut uten briller, brilleansikt, tar det lang tid før en ser "normal" ut med linser? Ei venninne sa det tok ca 14 dager før hun syntes "brilleansiktet" var borte. Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 Aldri lagt merke til dette selv. Det er nok individuelt. Anonymkode: fb41f...c35
Chizue Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 Jeg får høre jeg er penere med briller Men det er vel egentlig bare en vanesak.. Får høre jeg er penere med kortere hår-klipper håret kort og får slengt tilbake "Synes du var penere med langt hår.. Var en periode hvor jeg gikk med linser også, så fant jeg ut jeg ikke hadde råd til det mer og startet med brillene igjen "Du er så mye penere uten briller!" -Har bare gått med linser i under 6mnd...Hadde briller før.. Det tar en liten stund å venne seg til det noe nytt For noen går det ett par dager og andre kan det ta litt lenger tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå