AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Jeg har vært i et langvarig forhold, hvor sexen var ganske rutinepreget og til tider veldig kjedelig. Før han hadde jeg kun hatt en annen partner. Nå er jeg singel og har hatt et par ONS. Og jeg har skjønt at det er ganske mange ting jeg aldri har gjort i senga, og noen ting har satt meg litt ut. Bl.a er jeg ikke fan av å måtte suge en fyr når jeg ligger på ryggen, da det gir meg brekningsreflekser. Syns også det ikke er særlig gøy å bli spanket. Ellers nyter jeg nye stillinger og sånt, men ofte syns jeg guttene har vært litt voldsomme og kjørt på og jeg har ikke helt klart å si i fra før vi er i gang med noe jeg ikke er helt komfortabelt med. Er det egentlig vanlig å snakke om disse tingene før man har sex? Føler meg så uerfaren og dum, men det har overrasket meg litt hvor frempå de har vært. De gangene jeg har sagt at jeg ikke vil gjøre noe har det ikke vært et problem, men jeg syns det kan drepe stemningen litt. Anonymkode: a6353...181
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 Ons er puling. Da er det gjerne bare wam-bam-ferdig og hadetpåbadet. Det er helt innafor å si at du ikke ønsker å suge mens du ligger på rygg. Men, det er nok ganske vanlig å bare kjøre på da. Ikke å være ufølsomme og sånn, men føleriet er på en måte borte. Anonymkode: defc9...a7c
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 Det er ikke normalt å diskutere sex i forkant av en one night stand, nei. Hvor lenge har du kjent denne personen, et par timer? Legg det sammen med at man gjerne er litt beruset og vanlige hemninger ikke er der, samt at man aldri vil treffes igjen og det sådan er likegyldig om ting blir kleint, rart, ubehagelig. Dersom du er ukomfortabel med det så er rett og slett ikke one night stands noe for deg. Jeg har heller ikke diskutert sex med menn jeg har datet, vi har hele veien bare følt oss frem. Men så har jeg heller ingen problemer med noen av tingene du nevner. Anonymkode: 2b572...ad0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå