AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Jeg bor på vestlandet,og her er det dårlig vær. Begynner å bli litt lei Sitter vel mest inne og ser på tv-serier,film,surfer på nettet eller spiller et spill. I tillegg har jeg ryddet litt og sånne ting. Går også litt på tur,men lurer litt på om andre har tips til ting man kan finne på alene. Jeg har nemlig ikke så mange å være med,og er litt lei av å gjøre det samme hele tiden. Noen som har noen tips? Anonymkode: fe9a4...b73
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 Hvorfor må det være en alene-aktivitet? Anonymkode: 65d62...252
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor på vestlandet,og her er det dårlig vær. Begynner å bli litt lei Sitter vel mest inne og ser på tv-serier,film,surfer på nettet eller spiller et spill. I tillegg har jeg ryddet litt og sånne ting. Går også litt på tur,men lurer litt på om andre har tips til ting man kan finne på alene. Jeg har nemlig ikke så mange å være med,og er litt lei av å gjøre det samme hele tiden. Noen som har noen tips? Anonymkode: fe9a4...b73 Kino, teater, konsert, båttur, busstur, togtur? Ut på middag? Anonymkode: 1b787...f80
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #4 Skrevet 11. juli 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må det være en alene-aktivitet? Anonymkode: 65d62...252 Fordi TS ikke har noen å være sammen med skrev hun jo. Anonymkode: 53ca0...0b7 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #5 Skrevet 11. juli 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må det være en alene-aktivitet? Anonymkode: 65d62...252 Jeg har ingen venner og er stort sett alene. Anonymkode: fe9a4...b73
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #6 Skrevet 11. juli 2016 Men hva er så en "alene-aktivitet"? De fleste ting folk gjør sammen kan man også gjøre alene. Anonymkode: 1b787...f80
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #7 Skrevet 11. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen venner og er stort sett alene. Anonymkode: fe9a4...b73 Ok, men er du ute på bygda eller i et tettbefolket område? Anonymkode: 65d62...252
Gjest Krigerunge Skrevet 11. juli 2016 #8 Skrevet 11. juli 2016 - Lese bøker, alt ifra historie til fiksjon til romantikk til kunnskap innenfor et emne du interesserer deg for. - Eksperimentere på kjøkkenet og bake ulike bakeverk eller koke sammen en ny rett du ikke har prøvd før. - Drikke vin. Invitere deg selv på vinsmaking med deg selv for deg selv. Utmerket hobby og særdeles tilfredsstillende. - Få støv på hjernen og rydd og vask til den store gullmedalje. Også veldig tilfredsstillende, tiden går fort også. - Se dokumentarer. Lærerikt og underholdende, så fremst du ser på noe du liker. - Utforsk nye områder i stedet du bor på, uavhengig av vær. Det kan være deilig å gå tur i regnet også. - Fargelegg. Tegn. Mal. - Kjøp deg en engangsgrill og grill. Spis. Kos deg. Med vin ved siden. Eventuelt øl, det passer best, syns jeg. - Lat som du har et par millioner på konto, besøk ulike nettbutikker (interiør, klær, sminke, hudpleie, duppedingser, whatever) og legg alt du kunne tenke deg i handlekurven(e). Regn deretter ut hvor mye alt kostet og planlegg hvordan i huleste du skal få råd til alt dette. - Ta deg et par glass vin en lørdagskveld og dra til nærmeste utested. Kanskje du får deg en venn? Eller enda bedre, et ligg? Det kan resultere i så mangt. - Plant blomstrer i hagen. Se om du greier å få dem til å overleve selv om været er rimelig ustabilt. Solen kommer snart! Det er jeg sikker på! - Kjøp deg eventuelt et par potteplanter og ha som mål å holde liv i dem. Eller en bukett roser, kan være minst like vanskelig å holde liv i. - Forvill deg inn i jungelen av merkelige Youtube videoer. Kan være lærerikt, underholdende og morsomt, samt skremmende og "aha, det visste jeg ikke!". Gjøres enkelt ved å se en tilfeldig video av vinsmaking, for så å trykke videre på anbefalte videoer. Plutselig har du ramlet innom hun frøkna som stikker hull på kviser og presser ut innholdet eller ser på en spennende kamp mellom en slange og en rotte. - Trener du? Om ikke, prøv ut hjemmetrening. Om du gjør det, prøv ut noe nytt. - Lek deg med sminke. - Begynn å samle på noe. Alt ifra blomster som du tørker og limer inn i en blokk med blanke sider til gråstein til frimerker til dyrt porselen. Eventuelt tomme vinflasker? Kjøp deg en rosebukket etterhvert og putt en rose på hver. Se hvilken rose du holder liv i lengst. - Lakk neglene. Også tåneglene. - Bestill deg en flybillett og reis et sted. Trenger ikke være lengre enn til Østlandet eller Sverige, bare reis et sted. Eventuelt sett deg på sykkelen og vend nesa mot Geiranger og se på cruiseskipene. - Stikk på polet og velg ut både hvitvin og rødvin fra alle de ulike landene. Smak, sammenlign og velg en favoritt. Kjøp favoritten igjen. - Eventuelt skaff deg en enkel sommerjobb eller jobb frivillig et sted, eksempelvis sykehjem eller institusjoner. Det er mange eldre mennesker eller vanlige mennesker som på sett og vis er syke som trenger sosialt samvær. Du trenger det sikkert selv. Det er givende og veldig koselig, men er du sjenert er det ganske ikke første bud. Snarere siste. - Planlegg hvordan du skal forandre verden. Skriv og tegn, legg en skikkelig solid og skuddsikker plan. Om du vil gjøre noe utav det bestemmer du selv, men det er veldig bra tidsfordriv. - Les i Guiness rekordbok og se om du klarer å utfordre noen av rekordene. - Ta deg en tur til nærmeste restaurant eller kafè, bestill det du liker og kos deg med det mens du ser på alle andre. Inni hodet ditt kan du dikte opp deres livshistorie, eventuelt se om du klarer å gjette deler av livshistorien deres basert kun på utseendet. Vær snill da, ikke tenk stygge tanker. Gjør du dette på et utested kan det bli veldig interessant etter et par glass med noe godt i. Da kan du også introdusere deg og spørre om livshistorien. Har vedkommende selv fått i seg par glass så får du den gladelig servert. Fra et ensomt individ til et annet. God sommer!
PrincessConsuela Skrevet 11. juli 2016 #9 Skrevet 11. juli 2016 Fantastisk Ellers vil jeg foreslå å starte en ny hobby eller kanskje finn deg en idrett du kan begynne med, enten alene eller på lag. Jeg har for eksempel startet å brodereJeg liker også å sjekke ut.no og prøve meg på ulike turer/fjelltopper i området!
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #10 Skrevet 11. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men hva er så en "alene-aktivitet"? De fleste ting folk gjør sammen kan man også gjøre alene. Anonymkode: 1b787...f80 Jeg skrev det kun fordi jeg ikke ville at folk skulle foreslå venninnekvelder og slike ting. Det er jo bare å foreslå ting og ikke henge seg sånn opp i akkurat det Anonymkode: fe9a4...b73
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #11 Skrevet 11. juli 2016 Ellers takk for kreative forslag Jeg bor på bygda forresten. Anonymkode: fe9a4...b73
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #12 Skrevet 12. juli 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev det kun fordi jeg ikke ville at folk skulle foreslå venninnekvelder og slike ting. Det er jo bare å foreslå ting og ikke henge seg sånn opp i akkurat det Anonymkode: fe9a4...b73 Har gitt sju forslag allerede Anonymkode: 1b787...f80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå