tirben Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Var i byen i dag og prøvde masse jeans, deriblant et par med ganske mye sleng. De satt veldig fint på meg over rumpa, var smale i lårene, og fra knærne og ned gikk de ut. Hadde også den klare fine blåfargen som jeg liker på jeans. Men så er det det da, er det dumt å kjøpe med sleng? Har nå brukt skinny jeans så lenge jeg kan huske. Disse var ganske dyre, så vil ikke kjøpe dersom det er på vei ut. Noen råd??
Gjest lizard queen Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 Nå kan jeg ikke sies å være noen fashionista akkurat, men jeg synes iallfall at sånne svarte "tights"-bukser med sleng er fine Hvis du liker det er det vel bare å kjøre på, tror vel heller ikke at slengbukser blir upopulært med det første?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 Not, not, NOT! Det er sikkert smak og behag, men jeg syns f.eks lene Orvik som er utrolig vakker jente kler alt, bortsett fra slengbukser. 👎👎👎 Anonymkode: b2274...7ac
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #4 Skrevet 11. juli 2016 Synes det er kult jeg bare det ikke blir for mye sleng. Anonymkode: 62897...78e
tirben Skrevet 11. juli 2016 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2016 Måtte inn for å sjekke Lene Orvik med slengbukser nå, og jeg synes hun var veldig fin jeg da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå