AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Hei jenter <3 Hvordan fikser dere før en date? Hva bruker dere av sminkeprodukter og slikt? Hva slags klær? Kjole, skjørt, heler? Noen dont's? Tips? Skal på en date med en 5 date med en jeg har likt en veldig GOD STUND, så jeg er naturligvis nervøs, og har bare mest lyst til å se smashing ut. Hihi Anonymkode: 170ae...b4f
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 Jeg steller meg som jeg steller meg til alt mulig annet, bare litt mer nøye...Bekledningen kommer jo også an på hvor vi skal. Hvor gammel er du? Du har vel en viss rutine fra før, dvs. vet hva som kler deg? Anonymkode: 57b8e...662 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 Jeg vasker glufsa og kjemmer håret. Anonymkode: 38066...cbd 4
Mallis Skrevet 11. juli 2016 #4 Skrevet 11. juli 2016 Spørst jo hva en skal!:) Er det middag hjemme/ ute, så kjører jeg dongeri bukse, men en pen topp. Kan gjerne gå med litt høye sko til! Sminker meg som jeg ellers gjør når jeg skal ut blant folk! Er der en fredags kveld, og det er vin/ ut på byen etter middag, inn i bildet, så tar jeg gjerne på meg en enkel kjole eller skjørt:) 1
Inwe Skrevet 11. juli 2016 #5 Skrevet 11. juli 2016 Går som vanlig, bare bruker litt ekstra tid på det. Vil fremstå som meg selv pluss 😉 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #6 Skrevet 11. juli 2016 Venter på en date nå. I jeans og topp. Enkelt. Kun et tynt lag foundationen og litt mascara. Og bustete hår. Typisk meg. Gutta liker det slik Anonymkode: 3e4ad...803
momo Skrevet 11. juli 2016 #7 Skrevet 11. juli 2016 Som vanlig, jeg bruker kjole omtrent hver dag, så da blir det kjole, med mindre vi skal gå tur i skogen. Så har jeg litt sminke på øynene. Dusjer og pusser tenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå