AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Vi har en 5-dørs ford focus 2011 modell, og vi har veldig lyst å kjøpe en emmaljunga vogn. har hørt at emmaljunga er ganske store, og lurer derfor på om noen har erfaring med å få en slik type vogn inn i en bil som ikke er stasjonsvogn.Anonymkode: dee10...bb2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 City cross går fint inn i Mitsubishi Lancer Sportback i alle fall. Anonymkode: 18b74...825
maria.magdalena83 Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 Hadde aldri kjøpt Emmaljunga hvis jeg måtte ta den ut og inn av bil hele tiden. De er store og relativt tunge sammenlignet med andre merker. Men jeg absolutt elsker Emmaljunga! Stor bag, fantastisk trillekomfort. Vi skal ha Emmaljunga som "hovedvogn", men Baby jogger City Elite som vogn når vi skal ha den i bilen. Fullt klar over at det er helt unødvendig, men utrolig praktisk;) Hvis jeg måtte valgt en av de handel jeg valgt Babyjogger en. Det er mulig å ta av hjulene for å få plass til vognen hvis det er for liten plass i utgangspunktet. Har en venninne som gjorde det. Etter tre måneder kjøpte hun ny vogn.....
Rebfowla Skrevet 11. juli 2016 #4 Skrevet 11. juli 2016 (endret) blir jo ikke veldig ofte inn og ut av bilen, men det hadde vært veldig greit å få den inn i bilen de gangene vi må ha den med :) derfor jeg lurer på om noen har fått en emmaljunga inn i en bil av samme størrelse! Blitt helt forelsket i vognmerket, men må jo ikke nødvendigvis ha den største. takk for svar, ts :) Endret 11. juli 2016 av Rebfowla
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #5 Skrevet 11. juli 2016 Vogn i bil er noe herk. Finn deg en vogn som er lett å slå sammen. Å ta hjulene av for å få plass vil gjøre folk flest smårar. Anonymkode: acc90...84d
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #6 Skrevet 11. juli 2016 Vi hadde kun City Cross'en. Var null stress å løfte den inn og ut. Vi likte vognen så godt at det var verdt det Anonymkode: 18b74...825
Shepherd Skrevet 12. juli 2016 #7 Skrevet 12. juli 2016 Edge duo var hverfall noe dritt å ha i forholdsvis liten bil. Måtte ha bagen i baksetet :-P
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #8 Skrevet 12. juli 2016 Har selv Emmaljunga, den går helt fint i mamma sin 2008 focus, men det er stasjonsvogn.( jeg har dansk modell som er mye lengre enn de du får i Norge, 95cm bag del) Så tror du må ha bag delen inne i bilen. Tror du får lov å prøve om vognen passer i bilen i de fleste butikker? Anonymkode: 80561...f28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå