Gå til innhold

Re sengen?


Gjest Virvar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*LilleMy løper heseblesende ut på verandaen med dyner og puter*

Må innrømme at jeg de siste to-tre månedene har kommet inn i en dårlig steam med re-ing. Gjør det vel kanskje tre dager i uken... Men nå luftes de i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vinduet oppe hver natt. Lufter sengen, og rer den før jeg går. Mye hyggeligere å komme hjem til et slikt soverom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aurélie

Rer alltid sengen - uavhengig av hvor travelt jeg har det. Tusler ut på badet halvt i ørska, og går ofte tilbake til soverommet og rer sengen med tannbørsten i munnen. Det skjer helt på autopilot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det ekleste jeg vet er å komme inn på soverommet langt på dag til en uredd seng - det ser så utrolig møkkete ut!

:hoho::hoho::hoho:

Skrev jeg virkelig UREDD! Jeg mente vel uoppredd, tror jeg :wink: :oops: Sengas sjeleliv har jeg sjelden overskudd til å bekymre meg for til daglig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer fra et hjem hvor dagen ikke begynte før man hadde redd opp sengen. Men mannen min er av en annen oppfatning; så nå ligger dynene hulter til bulter - med unntak av når vi har gjester (er så pass ny leilighet at folk vil se alle rommene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg rer opp senga stort sett kvar dag- dyna ligg bretta ved fotenden.

Syns det ser mykje ryddigare ut.

Har ikkje altan- so det ekje so ofte dei får lufta seg- desverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker stort sett å gjøre det..men hender jeg slurver..

Jeg jobber jo som nattevakt, hvilket innebærer at jeg legger meg når mannen står opp, og når jeg står opp igjen..vel så er det ikke mange timene til han skal legge seg... :roll: så det slurves nok litt for ofte ja.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope!!

Etter en oppvekst hvor senga skulle rees hver dag har jeg alltid lovet meg at når jeg engang flytter for meg selv skal den ALDRI rees opp!!! :wink: :-)

Den blir bare redd opp når vi får gjester som det er sannsynlig at kanskje vil ha omvisning eller at man må inn der av en eller annen grunn.

Barna mine slipper også å re. Det ordner jeg om de får venner på besøk!

Jeg har også lest/hørt at midden liker at vi rer - det er enda en faktor for meg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rer ALDRI opp senga. For å vere heilt ærlig, så kunne det ikkje falle meg inn! Sjelden nokon vil sjå senga mi/vår, så eg ser ikkje heilt poenget.. Dessuten reagerer eg aldri sjølv på om folk ikkje har redd opp heime hos seg. Syns ikkje det ser rotete eller sjuskete ut i det heile tatt :-)

Men for all del: Det er veldig fint med oppredde senger! Så viss Her og Nå kjem og vil ha ei "Hjemme hos Samantha"- reportasje, så skal eg definitivt gjere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei.

når jeg står opp henger jeg dyna over fotgavlen til lufting. jeg er ikke på soverommet annet enn når jeg sover - det ligger ganske avsides til i huset.

jeg vil ha det hygienisk, enkelt og praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rer aldri opp. Sengtøyet har bedre av å lufte seg slik det ligger, i stedet for å dekkes til og holde fukt innestengt...

Det hender jeg vasker dyner osv. men sjelden jeg henger de ut. Men så kan jeg aldri stole på værmeldinga her jeg bor heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh.. *føle seg skikkelig husmor*

Rer opp senga så godt som hver eneste morgen - rister putene og dyna grundig, og bretter dyna pent sammen og enten legger den i fotenden av senga eller henger den over enden til lufting (har ganske høy sprinkelseng). Dessuten står vinduet på soverommet åpent omtrent hver eneste dag hele året..

HATER å legge meg i uoppredde senger og i rom med dårlig luft. Helst skal det være KALDT der også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rer opp senga nesten hver dag etter som jeg har tid. Ikke noe jeg MÅ gjøre, men det er koselig å legge seg i en ren nyoppredd seng. Vasker trekket en gang i uka og henger dynene ut på altanen samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...