AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Ser på bla. Finn og snapsale massevis av MK vesker lite brukt som selges. Kan noen oppdatere meg på hva som er årsaken til det? Er kvaliteten dårlig? Er merket overrated? Er det outplayed å ha vesken nå som "alle" har den og litt fjortistrend eller hva? Jeg er ikke så merke oppdatert men har lyst til å sette meg inn i det så håper noen kan svare :o) Anonymkode: cc156...b9b
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 I mine øyne er det fjortistrend. som Justin Bieber.... Anonymkode: 06096...3be 12
maria.magdalena83 Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 Jeg personlig liker ikke MK fordi "alle" har det. Alt fra fjortisser til bestemødre. Jeg kjøper Mulberry. Klassisk/tidløs design, og god kvalitet:) 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #4 Skrevet 11. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: I mine øyne er det fjortistrend. som Justin Bieber.... Anonymkode: 06096...3be Jepp. Personlig synes jeg veskene med den svære logoen er gørrstygge. Anonymkode: e4aab...a7f 5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #5 Skrevet 11. juli 2016 Jeg selger min fordi jeg ikke bruker den. Bedre at noen får glede av den enn at den blir liggende og støve ned. Anonymkode: a8873...440
Nana Skrevet 11. juli 2016 #6 Skrevet 11. juli 2016 Spør heller hvorfor noen kjøper Michael Kors.. 25
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #7 Skrevet 11. juli 2016 Ok takk for svar, mistenkte det var litt fjortisstrend. Hvilke merker er fint og kjøpbart for 25-35 år? :o) Anonymkode: cc156...b9b 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #8 Skrevet 11. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke merker er fint og kjøpbart for 25-35 år? :o) De man finner som følge av sin egen personlige smak og stil. Anonymkode: e4aab...a7f 16
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #9 Skrevet 11. juli 2016 H&M / Cubus-veskene er billige og av meget bra kvalitet Anonymkode: baf86...81f 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #10 Skrevet 11. juli 2016 Kanskje en del av dem endelig har tatt til vettet, og forstått hvor latterlig idiotisk det faktisk er å bruke så store pengesummer på noe så idiotisk som en veske... Anonymkode: 9fec9...517 6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #11 Skrevet 11. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje en del av dem endelig har tatt til vettet, og forstått hvor latterlig idiotisk det faktisk er å bruke så store pengesummer på noe så idiotisk som en veske... Anonymkode: 9fec9...517 MK er vel ikke dyrt. Hvertfall ikke store pengesummer. Anonymkode: 927a9...f31 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #12 Skrevet 11. juli 2016 Fordi det er et billigmerke som alle fjortisene har ? Skal du ha en veske som er like fin om 25-30 år ville jeg spart til en Chanel. Lammeskinnet blir noe mindre fint med tiden (jeg har dog en fra 80-tallet som kun er litt slitt i kantene, men så har den jo knapt blitt brukt de siste 15 årene ) så anbefaler kaviar dersom du ønsker at den skal holde seg pen lengst mulig. Ellers så er det jo mange andre klassiske vesker som er tidløse, men styr unna trendvesker ala "denne MÅ du ha denne sesongen". Anonymkode: ebef6...8e2 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #13 Skrevet 11. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er et billigmerke som alle fjortisene har ? Skal du ha en veske som er like fin om 25-30 år ville jeg spart til en Chanel. Lammeskinnet blir noe mindre fint med tiden (jeg har dog en fra 80-tallet som kun er litt slitt i kantene, men så har den jo knapt blitt brukt de siste 15 årene ) så anbefaler kaviar dersom du ønsker at den skal holde seg pen lengst mulig. Ellers så er det jo mange andre klassiske vesker som er tidløse, men styr unna trendvesker ala "denne MÅ du ha denne sesongen". Anonymkode: ebef6...8e2 Skal veskene smøres med kaviar eller hva? Anonymkode: 5522f...97c 7
Cuntzilla Skrevet 11. juli 2016 #14 Skrevet 11. juli 2016 MK-vesker er jo ekstremt populære i Norge, da vil det også være mange av dem på finn.no. Det er fordi mange eier dem, ganske enkelt Personlig føler jeg det er "outplayed" for ganske lenge siden, men er jo fremdeles mange som kjøpe dem. Men mulig det bikker over til å bli helt krise snart altså. Særlig fasjonabelt og frempå er det ikke i alle fall, det er nok noe fjortis og mainstream. 1
Gjest vkt Skrevet 11. juli 2016 #15 Skrevet 11. juli 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok takk for svar, mistenkte det var litt fjortisstrend. Hvilke merker er fint og kjøpbart for 25-35 år? :o) Anonymkode: cc156...b9b Det finnes vanvittige mange prisklasser å velge mellom når det kommer til merkevesker. En Hermes er for mange drømmen, men de er vanvittig dyre. Mulberry er vel noe mellom MK og de dyrere. Chanel tror jeg flere og flere kjøper seg nå, så hvis man tenker langsiktig kan man risikere at mange kommer til å se på det som litt harry i fremtiden. Det er jo ren gjetning, da. De beste kuppene og kjøpene kan være å kjøpe noe vintage i skinn som fortsatt ser fint ut, da det er mer unikt og ofte ikke går ut på dato. Ellers kan man finne mange nydelige og rimelige vesker som ikke er fra noe berømt merke, men som er tidløst, kjempestilig og god kvalitet for pengene.
Hjärtat Skrevet 11. juli 2016 #16 Skrevet 11. juli 2016 Jeg har en grå MK-veske, og synes det er dødsflaut. Men sånn ble det. Jeg leita i over et halvt år etter en grå veske med riktig utseende og størrelse, til en overkommelig pris. Til slutt fant jeg den perfekte på MK. Kunne ikke brydd meg mindre om merket, synes som sagt det er ganske flaut å gå med den, fordi "alle" tenker at det er en fjortistrend. Og jeg er ikke fjortis. Ei heller opptatt av å følge trenden.:-)
Tibbie Skrevet 11. juli 2016 #17 Skrevet 11. juli 2016 Jeg antar at det er fordi Norges mest harry og trashy kvinner har en falsk kopi av MK-veskene. Da blir det plutselig flaut å eie en selv. Jeg hadde solgt min tvert. 3
Cuntzilla Skrevet 11. juli 2016 #19 Skrevet 11. juli 2016 3 minutter siden, Hjärtat skrev: Jeg har en grå MK-veske, og synes det er dødsflaut. Men sånn ble det. Jeg leita i over et halvt år etter en grå veske med riktig utseende og størrelse, til en overkommelig pris. Til slutt fant jeg den perfekte på MK. Kunne ikke brydd meg mindre om merket, synes som sagt det er ganske flaut å gå med den, fordi "alle" tenker at det er en fjortistrend. Og jeg er ikke fjortis. Ei heller opptatt av å følge trenden.:-) Har faktisk også en MK-veske, det er en liten knallfarget sak som jeg synes er dritkul og bruker relativt ofte, og som bare kostet meg 3-400kr siden den var halv av halv pris på en MK outlet i USA den gang dollaren var lavere (good times *mimre*). Logoen er heldigvis pitteliten, men den er selvsagt klistret utenpå. Må innrømme jeg passer litt på å gå med den sånn at siden med logoen vender inn mot meg og ikke synes for andre, haha. Burde ikke ha noe å si, veska er jo kul. Merket har bare blitt så ekstremt oppbrukt at det er litt flaut ja, man føler kanskje man signaliserer noe man ikke vil signalisere ("hei, jeg er en sau og kjøper veske bare basert på merke"). Jeg vurderte å ikke kjøpe den bare fordi det var MK, men det er jo idiotisk at merket skal stoppe en når man først finner den perfekte veska. MK er jo ikke dårlig designer i seg selv heller, har en kjole av han også (heldigvis er det ikke logo på kjoler..!). Det er jo bare den lommeboka det har gått inflasjon i, og den store sorte kjerring-veska. 1
funginger Skrevet 11. juli 2016 #20 Skrevet 11. juli 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser på bla. Finn og snapsale massevis av MK vesker lite brukt som selges. Kan noen oppdatere meg på hva som er årsaken til det? Er kvaliteten dårlig? Er merket overrated? Er det outplayed å ha vesken nå som "alle" har den og litt fjortistrend eller hva? Jeg er ikke så merke oppdatert men har lyst til å sette meg inn i det så håper noen kan svare :o) Anonymkode: cc156...b9b Ja, ja(kvaliteten er faktisk ikke så dårlig mtp hva du betaler for veska, saffiano skinn holder seg veldig godt også.), ja og ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå