AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Jeg tenkte å få i gang en samtale om dette med babyklær og hva folk synes er fint. Jeg begynner virkelig å lure på om det er meg det er noe galt med. Jeg takler bare ikke klærne fra Polarn O.Pyret! Fargene skriker, de matcher ikke, og hvert plagg har altfor mange rotete farger og mønstre! I mine øyne er de helt grusomme! Men... smaken er som baken! Og det er bra Men hva mener andre her inne? Siden disse klærne har blitt solgt i mange år regner jeg med det er mange som liker dem. Personlig liker jeg pasteller og duse klær til små barn, men igjen, smaken er som baken. Dere som liker disse klærne, hva er det som gjør at dere synes det er fint? Jeg er oppriktig nyskjerrig Det er dette på bildet under jeg ikke takler, disse skrikende og rotete fargekombinasjonene:Anonymkode: 96f3b...7ae 11
Angelheart2 Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 Er helt enig med deg, jeg! Det blir litt sånn krampeaktig "se så morsomme klær også så fargerikt, da, gitt!" 11
Beccy87 Skrevet 11. juli 2016 #4 Skrevet 11. juli 2016 Jeg synes ikke klærne er så voldsomt fine selv, men har ikke dette noe med at BARNA ofte liker sterke farger og mønster? 19
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #5 Skrevet 11. juli 2016 Grunnnen er vel at barn liker sterke farger og mønstre. De færreste barn syns det er veldig uinteressert i duse og pastellfarger. Føler kanksje ikke at det er så viktig på klær, men ser det er fryktelig populært med hvitt/beige og superduse farger på lekene nå også. Det kan umulig være bra for barnets utvikling. Ellers så er jg vel litt enig. Liker ikke så mye av klærne på polarn o pyret. Bortsett fra noe av det som er helt enkelt med svarte eller røde og hvite striper. Anonymkode: 88305...023 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #6 Skrevet 11. juli 2016 5 minutter siden, Beccy87 skrev: Jeg synes ikke klærne er så voldsomt fine selv, men har ikke dette noe med at BARNA ofte liker sterke farger og mønster? Godt mulig det, men babyer kikker vel ikke så mye på seg selv akkurat? De kan heller få noen leker i knallfarger da Anonymkode: 96f3b...7ae 3
Gjest Annypanny Skrevet 11. juli 2016 #8 Skrevet 11. juli 2016 Jeg er helt enig, synes de er grusomme!
Pearl2.0 Skrevet 11. juli 2016 #9 Skrevet 11. juli 2016 Ikke noe jeg hadde kjøpt selv, det er ganske dyrt også syns jeg. Men hadde definitivt brukt det hvis vi hadde fått det i gave😊
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #10 Skrevet 11. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grunnnen er vel at barn liker sterke farger og mønstre. De færreste barn syns det er veldig uinteressert i duse og pastellfarger. Føler kanksje ikke at det er så viktig på klær, men ser det er fryktelig populært med hvitt/beige og superduse farger på lekene nå også. Det kan umulig være bra for barnets utvikling. Ellers så er jg vel litt enig. Liker ikke så mye av klærne på polarn o pyret. Bortsett fra noe av det som er helt enkelt med svarte eller røde og hvite striper. Anonymkode: 88305...023 Herregud så mye skrivefeil. Sorry Anonymkode: 88305...023
Aomame Skrevet 11. juli 2016 #11 Skrevet 11. juli 2016 Jeg liker Polarn O Pyret! Ikke alt selvfølgelig, men synes de har mange klær i glade farger som ikke er så sterkt kjønnet og som passer med hva barn liker å ha på seg. De er også behagelige og praktiske. Bildet over her er jeg enig i kanskje ikke viser klær jeg ville kjøpt selv, men slike eksempler finner jeg i de fleste butikker. 13
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #12 Skrevet 11. juli 2016 Er helt enig, ikke fint i det hele tatt! Men uteklærne i nøytrale farger er greie, i tillegg til at garantien deres er veldig god! Selv har jeg imidlertid aldri kjøpt et eneste plagg derfra til sønnen min på snart to, selv om jeg bor i hovedstaden. Anonymkode: 14277...eb9
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #14 Skrevet 11. juli 2016 Skulle tro det gikk an å gjøre klærne fine selv med sterke farger da Hva med rosa og lilla sammen? Eller mørerosa og lyserosa? MÅ det være knall blått, gult, grønt og rødt på samme plagg liksom? Anonymkode: 96f3b...7ae 3
appelsinjuice Skrevet 11. juli 2016 #15 Skrevet 11. juli 2016 Haha, jeg elsker babytøyet fra PoP Todde jeg ikke likte klær derifra før jeg selv fikk barn, men kjøpte et par sett og et teppe på salg siden jeg hadde shoppet så mye annet at jeg nesten gikk tom for ting å kjøpe Siden et av settene med omslagsbody og bukse var i størrelse 50 endte det opp i sykehusbagen, og klærne fra PoP endte opp som soleklare favoritter. Jeg liker stort sett alt derifra opp til størrelse 68, men kolleksjonene fra 74 og oppover liker jeg ikke noe særlig (noe som er synd siden vår baby nå er i ferd med å vokse ut av 68 og det eneste andre merket hvor jeg får myke omslagsbodyer nå er Lilleba) Vi har forresten sikkert 5-6 tepper fra PoP også. Bruker de til alt mulig 1
Gjest *Micki* Skrevet 11. juli 2016 #16 Skrevet 11. juli 2016 Jeg har ikke barn men er enig i at den stilen polarn har er absolutt grusom.
Niennas Skrevet 11. juli 2016 #17 Skrevet 11. juli 2016 Da jeg gikk gravid og hadde baby handlet jeg nesten bare duse, søte klær, aller helst fra Newbie. Men etter at barna mine begynte å bli mer aktive, og er mer ute så har jeg blitt mye mer glad i knalle farger og gode fasonger som Po.P. Nå er barna mine snart 3 og snart 5, og jeg foretrekker Polarn framfor Newbie anyday. Men det handler også litt om personligheten til barna tror jeg. Jenta mi liker tøffe klær, som man kan klatre i trær med, og som synes. Jeg vet jo også om jenter som elsker rosa, og store skjørt. 6
Pudderrosa Skrevet 11. juli 2016 #18 Skrevet 11. juli 2016 Jeg elsker Pop! eneste stedet man får nogenlunde kjønnsnøytrale klær til de små. Alle jenter må ikke være rosa prinsesser... 18
Gjest Coolaid Skrevet 11. juli 2016 #19 Skrevet 11. juli 2016 Som om kidsa merker eller bryr seg om hva de har på seg. Men flott det, at en del mammaer også kan fortsette med fjolleriet med klesmerker også når det gjelder barna. Det er jo viktig at de andre mammaene på dagis ser at dere er trendy, har penger osv.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #20 Skrevet 11. juli 2016 Har fått 2 gaver fra pop. Et svart og kvit stripet sett, og ett grønt. De var fine. Har ikke handlet selv. Syns det er så dyrt! Anonymkode: 1da09...ebf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå