AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Booka flybillett via Tripmonster og angrer big time. Hadde jo forventa at jeg kunne betale med kort når jeg bestilte. Men det er ikke mulig. Det står at det er mulig, men det står ingen ting om hvordan man kan betale. Og om du ikke betaler umiddelbart, så legger de på et gebyr. Hva faen?? Så jeg lurer på å kansellerer hele kjøpet og dra inn Forbrukerrådet. Har noen her gode/dårlige erfaringer med Tripmonster? Anonymkode: 8c77f...56d
ajarRun Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 Du har vel kanskje angrerett? Hvordan kan man betale? Hvis du ikke kan betale med kredittkort betaler du ikke før varen eller tjenesten er levert.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 Har du lest vilkårene? Altså disse: Betaling med faktura via Resurs bank Tripmonster tilbyr betaling med faktura via Resurs bank opptil 50 000 NOK. Avtalen begynner å gjelde når kundene fullfører bestillingen hos Tripmonster ved å fylle i personn... Er det moms på flybilletter? Bestiller du reiser utenfor Norge er de uten moms. På flyreiser innenriks er det moms og denne står på kvitteringen som du kan skrive ut fra den personlige bestillingssiden. Hvordan kan jeg betale reise? Du har flere muligheter. Hvis du vil betale med kort eller via nettbank betaler du hele summen samme dag som bestillingen gjennomføres. Observer at samtlige betalingsmåter er ... Jeg kan ikke betale med kortet mitt, hva gjør jeg? Du kan enkelt betale reisen direkte online med betalings-/kredittkort. Samtlige kortbetalinger gjennomføres sikkert via DIBS som har høye sikkerhetskrav og er sertifisert både... Høres ut som plankekjøring spør du meg.. Anonymkode: b46c7...371
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #4 Skrevet 11. juli 2016 Skal sjekke angrerett. Det står man kan betale med kort. Men det står ingen sted hvordan man kan betale med kort. Absolutt ingen sted. Fått andre til å lete også. Men man må gjerne delbetale via faktura med renter og gebyr. Det går helt fint. Anonymkode: 8c77f...56d
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #5 Skrevet 11. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du lest vilkårene? Altså disse: Betaling med faktura via Resurs bank Tripmonster tilbyr betaling med faktura via Resurs bank opptil 50 000 NOK. Avtalen begynner å gjelde når kundene fullfører bestillingen hos Tripmonster ved å fylle i personn... Er det moms på flybilletter? Bestiller du reiser utenfor Norge er de uten moms. På flyreiser innenriks er det moms og denne står på kvitteringen som du kan skrive ut fra den personlige bestillingssiden. Hvordan kan jeg betale reise? Du har flere muligheter. Hvis du vil betale med kort eller via nettbank betaler du hele summen samme dag som bestillingen gjennomføres. Observer at samtlige betalingsmåter er ... Jeg kan ikke betale med kortet mitt, hva gjør jeg? Du kan enkelt betale reisen direkte online med betalings-/kredittkort. Samtlige kortbetalinger gjennomføres sikkert via DIBS som har høye sikkerhetskrav og er sertifisert både... Høres ut som plankekjøring spør du meg.. Anonymkode: b46c7...371 Seff har jeg lest. Og om du trykker på betaling så står det fortsatt ingen ting om hvordan du kan betale med kort. Fikk heller ikke tilbud om dette da jeg fikk bekreftet bookingen min. Ei heller epost med betalingsinfo. Jeg skal jo så klart betale med kort og ikke via faktura. Ikke skal jeg betale gebyr heller. Anonymkode: 8c77f...56d
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #6 Skrevet 11. juli 2016 Send en mail til firmaet og spør hvordan du kan betale med kort. Skriv at du ikke skal betale gebyrer dersom du har gjort alt riktig. Anonymkode: b46c7...371
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #7 Skrevet 11. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Send en mail til firmaet og spør hvordan du kan betale med kort. Skriv at du ikke skal betale gebyrer dersom du har gjort alt riktig. Anonymkode: b46c7...371 Det har jeg allerede gjort og fått beskjed om at den eposten de har linket til på sine sider, ikke er i bruk. Men fant et kontaktskjema jeg har benyttet meg av nå. Bare veldig lite imponert her, og er mest interessert i å høre andres erfaringer med dette skrotfirma. Anonymkode: 8c77f...56d
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #8 Skrevet 11. juli 2016 Snoka litt på nett nå. Måtte se hva andre synes også. Flere synes de suger balle mtp betaling. Spesielt siden de tar kr 400,- i gebyr. Styr langt unna Tripmonster. Anonymkode: 8c77f...56d
discburixq Skrevet 23. november 2018 #9 Skrevet 23. november 2018 (endret) Jeg søker ofte på https://search.jetradar.com der har jeg funnet de billigste når vi har reist. Endret 2. januar 2019 av discburixq
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå