theSchrimp Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 hei, jeg og min samboer har nå valgt å prøve å få barn. jeg har gått på microgynon siden jeg var 16. men for 2 år siden sluttet jeg på dem pga mye endringer i Livet. jeg startet på dem igjen et halvt år senere, ved første mens da jeg fikk kjæreste. merk at jeg da ikke hadde EL heller. nå har jeg sluttet på pillen igjen etter et og halvt år. pga endringer i mens. og hadde siste mens ish den 18.06 til 22.06 etter pillen. hadde masse gjennomsiktig tykt EL lignende slim på papiret tirsdag morgen! den 28. og mensensmerter torsdag, samt start på såre nipler. har enda såre nipler på dag 5. samt fikk jeg masse gult utflod på papiret... ifølge sykluskalenderen jeg lastet ned idag på tilf skal jeg ha mens til helgen, men stemmer jo ikke det om jeg hadde EL akuratt .. noen med erfaringer?
tekjerringa Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 Ikke bekymre deg. At syklus er ustabil når man slutter på prevensjon er ikke unormalt. Det er mulig at du er gravid, men såre nipler kan også oppstå før mens. Ta en test hvis du vil, eller bare vent å se hva som skjer. 1
theSchrimp Skrevet 11. juli 2016 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2016 ja, blir vel å vente å se hva som skjer, om jeg får mens innen denne mnd, men fordi jeg har nylig har sluttet på pillen så vet jeg ikke om jeg får mens, da det tok et halvt år sistgang har kjønt såre nipler kommer av endten EL, før mens eller gravid. håper på siste :D
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #4 Skrevet 11. juli 2016 Det heter BRYSTVORTER. Anonymkode: e35aa...88f 7
theSchrimp Skrevet 11. juli 2016 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det heter BRYSTVORTER. Anonymkode: e35aa...88f BRYSTVORTER da! haha
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #6 Skrevet 11. juli 2016 2 minutter siden, theSchrimp skrev: BRYSTVORTER da! haha Takk. (nipler) nippel m. (fra eng. egentlig 'brystvorte') 1 kort rørstykke med utvendige gjenger; liten rørtut for smøring og lignende smøren- 2 forbindelsesstykke mellom (sykkel)eike og felg Anonymkode: e35aa...88f 4
Snurrepurre Skrevet 11. juli 2016 #7 Skrevet 11. juli 2016 Jeg blir alltid sår fra EL til mens, med noen få unntak
theSchrimp Skrevet 11. juli 2016 Forfatter #8 Skrevet 11. juli 2016 1 minutt siden, Snurrepurre skrev: Jeg blir alltid sår fra EL til mens, med noen få unntak hmmm, hva er unntakene ? aldri blitt sår før på denne måten, så er veldig nytt for meg
Snurrepurre Skrevet 11. juli 2016 #9 Skrevet 11. juli 2016 Unntakene var etter spontanabort. Men sårheten begynte ikke før ca 6mnd etter prevensjonsstopp.
MissEi Skrevet 11. juli 2016 #10 Skrevet 11. juli 2016 Jeg fikk såre brystnipler når jeg sluttet på p - pillen å er mye mer følsom på de nå enn når jeg gikk på p pillen..
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #11 Skrevet 11. juli 2016 3 minutter siden, MissEi skrev: brystnipler ................................................. Anonymkode: e35aa...88f
MissEi Skrevet 11. juli 2016 #12 Skrevet 11. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: ................................................. Anonymkode: e35aa...88f greide ikke dy meg ikke rart det er krig i verden 2
theSchrimp Skrevet 11. juli 2016 Forfatter #13 Skrevet 11. juli 2016 21 minutter siden, MissEi skrev: Jeg fikk såre brystnipler når jeg sluttet på p - pillen å er mye mer følsom på de nå enn når jeg gikk på p pillen.. kanskje det bare er det som er greia? ja, på pilla merket jeg ikke særlig mye på dem er tyderligvis mange grunner til såre brystvorter enn bare EL, mens eller graviditet..
MissEi Skrevet 11. juli 2016 #14 Skrevet 11. juli 2016 Et øyeblikk siden, theSchrimp skrev: kanskje det bare er det som er greia? ja, på pilla merket jeg ikke særlig mye på dem er tyderligvis mange grunner til såre brystvorter enn bare EL, mens eller graviditet.. Jeg var selv veldig sikker på at jeg var gravid.... det var jeg altså ikke å ble i grunnen litt skuffa
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #15 Skrevet 11. juli 2016 14 minutter siden, MissEi skrev: greide ikke dy meg Haha, ertekrok. Anonymkode: e35aa...88f 1
theSchrimp Skrevet 11. juli 2016 Forfatter #16 Skrevet 11. juli 2016 2 minutter siden, MissEi skrev: Jeg var selv veldig sikker på at jeg var gravid.... det var jeg altså ikke å ble i grunnen litt skuffa Huff, kjipe greier ! men hadde du økt utflod EL slim aktig utflod da? eller såre brystvorter før mens?
MissEi Skrevet 11. juli 2016 #17 Skrevet 11. juli 2016 1 minutt siden, theSchrimp skrev: Huff, kjipe greier ! men hadde du økt utflod EL slim aktig utflod da? eller såre brystvorter før mens? Har såre brystvorter før mens men også før EL. Hadde også mye mer utflod enn før, så var ganske sikker på at jeg var gravid - til mens kom...
theSchrimp Skrevet 11. juli 2016 Forfatter #18 Skrevet 11. juli 2016 2 minutter siden, MissEi skrev: Har såre brystvorter før mens men også før EL. Hadde også mye mer utflod enn før, så var ganske sikker på at jeg var gravid - til mens kom... Ja, da er det vel bare å vente på mens, jeg er ikke helt klar over syklusen siden jeg slutta på pilla forje mnd ifølge EL utfloden så burde jeg ikke få mens før neste helg, men ifølge en normal syklus skal den komme denne helgen 😊
MissEi Skrevet 11. juli 2016 #19 Skrevet 11. juli 2016 5 minutter siden, theSchrimp skrev: Ja, da er det vel bare å vente på mens, jeg er ikke helt klar over syklusen siden jeg slutta på pilla forje mnd ifølge EL utfloden så burde jeg ikke få mens før neste helg, men ifølge en normal syklus skal den komme denne helgen 😊 Masse lykke til Krysser fingrene for deg!
theSchrimp Skrevet 11. juli 2016 Forfatter #20 Skrevet 11. juli 2016 2 timer siden, MissEi skrev: Masse lykke til Krysser fingrene for deg! tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå