Gå til innhold

En uke alene i syden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen sydenplaner denne sommeren, men hvis været ikke blir bedre vurderer jeg og hoppe på en ukesferie i syden alene. Jeg har aldri reist alene før. Jeg vil være et trygt fint sted med vakre strender og gjerne litt god shopping. Hvor er det fint å reise alene? Vil helst ikke ha altfor lang reisevei. Kom gjerne med forslag til noen gjemte fine områder i fks Spania eller Hellas hvor det ikke er typisk "Turisthull".

- Kvinne 25år.

Anonymkode: ebd3a...d83

AnonymBruker
Skrevet

Kan legge til at jeg er mest interessert i å bade og sole meg, så stedet trenger ikke å ha masse attraksjoner å by med. Men det må være idyllisk og fine strender. 

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen sydenplaner denne sommeren, men hvis været ikke blir bedre vurderer jeg og hoppe på en ukesferie i syden alene. Jeg har aldri reist alene før. Jeg vil være et trygt fint sted med vakre strender og gjerne litt god shopping. Hvor er det fint å reise alene? Vil helst ikke ha altfor lang reisevei. Kom gjerne med forslag til noen gjemte fine områder i fks Spania eller Hellas hvor det ikke er typisk "Turisthull".

- Kvinne 25år.

Å reise alene kan fort bli litt kjedelig, hva med å prøve noe slikt? http://www.lapoint.no/ (surfecamp)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, prt90 skrev:

Å reise alene kan fort bli litt kjedelig, hva med å prøve noe slikt? http://www.lapoint.no/ (surfecamp)

Takk for forslag. Men det så mest ut som noe ungdommer?

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for forslag. Men det så mest ut som noe ungdommer?

Det kommer selvfølgelig an på din definisjon av "ungdom", vil gjette at de fleste som drar på slikt er mellom 20 og 35. Mulig snittalderen er litt lavere på surfe-camper enn på kite-camper (svært få 18-åringer som har råd til kiteutstyr)

Anonymkode: c7e54...aca

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer selvfølgelig an på din definisjon av "ungdom", vil gjette at de fleste som drar på slikt er mellom 20 og 35. Mulig snittalderen er litt lavere på surfe-camper enn på kite-camper (svært få 18-åringer som har råd til kiteutstyr)

Anonymkode: c7e54...aca

Okei. Jeg ønsker ikke å bruke masse penger på utstyr. Vil bare sole meg og bade på et idyllisk sted meg vakre strender. Ingen med forslag til et sånt sted? Som sagt, gjerne en skjult perle, ikke noe chartertur hvor det tyter over med turister. 

Skrevet
Den 7/11/2016 at 14.00, AnonymBruker skrev:

- Kvinne 25år.

Vanskelig å finne, skulle gjerne visst om dette stedet selv...  Jeg vil heller ikke til typisk syden siden jeg reiser alene.  Jeg går for Barcelona i år, strand, storby og shopping :skya:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker Palma på Mallorca! Den perfekte kombinasjonen av strand og storby. Shoppingen er bra og gamlebyen er idyllisk!

Anonymkode: 667e1...f06

Gjest marizz
Skrevet

Vil bare si at jeg anbefaler å reise alene sterkt! Var en uke i Spania selv for en mnd siden, og det var absolutt en viktig erfaring å ha med videre. Har ikke noen tips å komme med, da jeg var på en typisk turistplass. Lykke til uansett! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...