Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2004 #1 Skrevet 7. november 2004 Hva er ditt morsomste sitat? Mitt er: ”Styrke er evnen til å bryte en sjokoladeplate i fire deler med bare hendene… og så bare spise en av delene.”
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2004 #2 Skrevet 7. november 2004 "We have a firm commitment to NATO, we are a part of NATO. We have a firm commitment to Europe. We are a part of Europe." - George Bush
Gjest Lilleulv Skrevet 7. november 2004 #3 Skrevet 7. november 2004 "Vi er livredde når Jagland står på talerstolen. Mer redde enn når Jamtfall står i mål for Rosenborg." (Arild A. Grande, auf-leder i Nord-Trøndelag) "Det er slik at enten så er du kvinne eller så er du mann" (Anne Enger Lahnstein) "Ærlighet lønner seg veldig dårlig i Arbeiderpartiet" (Grete Fossum, AP) "Det har vært en lang dag, en fem-timers dag." (Dag J. Fjærvoll) "Å få lov til å bli født i Norge er på en måte som å vinne i Lotto" (Jens Stoltenberg) "Jeg har klatret opp suksessens stige, feiltrinn for feiltrinn" (Kristin Halvorsen) "Bondevikstyret er farlig for landet. Alt jeg advarte mot har jo skjedd" (Thorbjørn Jagland) "Jeg kjører bedre med 5 i promille enn kona edru" (Per Ståle Lønning) "Flere leger tror at jeg rett og slett er immun mot kjønnssykdommer." (Rune Rudberg) "Bare de aller tøffeste elgene tør å ta i bruk dagens smale overganger" (Stein Fyksen, veisjef i Akershus) "Vi må huske at i avisenes verden betyr ofte uttrykket "Survival of the fittest" at den største fitta overlever. (Willy Ustad) "Han er feit, han røyker og drikker, og han er vårt eneste håp." (Kevin Keagan om Paul Gascoigne) "Jeg har gitt 500 000, og oppfordrer alle til å gjøre det samme" (Celina Midelfart) "Det norske flagg vaier overalt hvor jeg kommer i verden" (Thorbjørn Jagland) "Priser er som hemoroider, alle rasshøl får dem" (Forfatter Nils Fredrik Dahl) "For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også!" (Arne Scheie) "Det var ikke noe rosenrødt svart/hvitt-bilde jeg tenga her" (Kjell Magne Bondevik) "I disse dagene har jeg følt at jeg har måttet holde opptil flere tanker i hodet på en gang" (Kjell Magne Bondevik) "Surfer? Hva tenker du på da?" (IT-minister Lars Sponheim på spørsmål om han surfer på nettet) Henta bare litt bra min egen lille sitat-samling jeg
Gjest Lilleulv Skrevet 7. november 2004 #4 Skrevet 7. november 2004 "Jeg vil gjerne se tingene fra din synsvinkel, men jeg greier ikke å få hue opp i ræva" "Pussykatt oversatt betyr vel egentlig fittekatte?" "Are you gonna bite all day, little doggy, or are you gonna bite?" (Mr.Blonde, Reservoir Dogs) "Jeg tror neppe Leif Juster hadde kommet på det der med pølsemaker pølsemaker uten å ta seg et par striper først" "Aldri lyves det så mye som før et valg, under en krig og etter en jakt" (Otto von Bismarck) "Helvete er ikke lenger hva det var" "En sidekollisjonspute ville hjelpe litt, men ikke forhindre at personen ble drept" (VG tester sikkerheten til SAAB 9000) litt fler...
Gjest celine Skrevet 7. november 2004 #5 Skrevet 7. november 2004 Hmmm... har igrunnen alltid spart på lærersitater - NOE fornuftig måtte man jo gjøre når dagen gikk litt tregt... Da tysklæreren ble avbrutt av en sint og tutende bilist utenfor skolen: "Taxisjåfører har en tendens til å bruke tuten sin ved enhver anledning" Skravlet visst litt i timen da jeg gikk på ungdomsskolen: "Hvis dere skal fortsette å sitte sammen, får dere flytte fra hverandre" "Det er greit nok med religioner, men for guds skyld ikke prakk de på andre!"
Monstermagnet Skrevet 8. november 2004 #6 Skrevet 8. november 2004 - Ikke bruk narkotika. Da kan du havne i fengsel, og der er narkotika kjempedyrt.
Monstermagnet Skrevet 8. november 2004 #7 Skrevet 8. november 2004 - Fyr opp et bål for en mann, og han har varme for én dag. Men sett fyr på vedkommende, så vil han være varm resten av livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå