AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Aner ikke hvordan jeg skal tolke bruksanvisningen til Jif Avløpsåpner.. Det står: "Ved stående vann: hell hele flasken med Jif Avløpsåpner i det tette røret og la det virke. Vannstanden vil synke når røret er åpent." Hva er "stående vann"? Vann som renner fritt ned fra krana? Om så, skal dette da stå på mens jeg heller flasken i vasken? Og skal det være varmt eller kaldt? Ved sakte rennende vann: hell hele flasken ned i røret. Ehm.. Er ikke dette det samme som øverste beskrivelse? Hva er forskjellen? Nei, jeg har aldri gjort dette før og nei jeg er ikke en ungfole som nettopp har flyttet for meg selv Hilsen en litt småflau (godt voksen) TS.. Anonymkode: f3d71...bff
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 Bare hell innholdet i røret, du. Anonymkode: 64011...f2d 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Aner ikke hvordan jeg skal tolke bruksanvisningen til Jif Avløpsåpner.. Det står: "Ved stående vann: hell hele flasken med Jif Avløpsåpner i det tette røret og la det virke. Vannstanden vil synke når røret er åpent." Hva er "stående vann"? Vann som renner fritt ned fra krana? Om så, skal dette da stå på mens jeg heller flasken i vasken? Og skal det være varmt eller kaldt? Ved sakte rennende vann: hell hele flasken ned i røret. Ehm.. Er ikke dette det samme som øverste beskrivelse? Hva er forskjellen? Nei, jeg har aldri gjort dette før og nei jeg er ikke en ungfole som nettopp har flyttet for meg selv Hilsen en litt småflau (godt voksen) TS.. Anonymkode: f3d71...bff Hmmm.. Hva skjedde nederst med det grønne? Dere klarer sikkert å lese hva som står? TS Anonymkode: f3d71...bff
Snipa Skrevet 11. juli 2016 #4 Skrevet 11. juli 2016 Stående vann = stillestående vann, altså vann som blir stående i sluken og ikke renner ned. Helt tett, med andre ord. 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #5 Skrevet 11. juli 2016 Stående vann er om vannet ligger rolig fordi det er tett . Anonymkode: ba0d7...4d3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #6 Skrevet 11. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Stående vann er om vannet ligger rolig fordi det er tett . Anonymkode: ba0d7...4d3 Takk!! TS Anonymkode: f3d71...bff
TheGirlWhoWaited Skrevet 11. juli 2016 #7 Skrevet 11. juli 2016 Hahaha, huff :-) Stående vann er nå røret er helt tett, og vannet blir "stående" i sluket uten å renne vekk. Sakte rennende vann er når sluket har begynt å tette seg, men det er fortsatt en lite åpning slik at vannet renner vekk sakte :-) 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #8 Skrevet 11. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Stående vann er om vannet ligger rolig fordi det er tett . Anonymkode: ba0d7...4d3 Tusen takk!! TS Anonymkode: f3d71...bff
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #9 Skrevet 11. juli 2016 Takk for svar alle sammen TS Anonymkode: f3d71...bff
penny_ Skrevet 12. juli 2016 #10 Skrevet 12. juli 2016 Forresten. Det er ikke alltid det er nødvendig å bruke hele flasken om vannet bare renner sakte ned. Jeg bruker kanskje en tredjedel. Den greia der er jo ikke akkurat billig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå