AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Har hatt en veldig god venn i 3 år nå, og vi har ganske digg sex også. Vi er nok mye mer enn pulevenner, men vi har ikke lyst på et kjæreste-forhold. Nå i det siste har han vært veldig opptatt, og jeg vil ikke mase på sex. Det er 5 uker siden sist vi lå sammen, og vi har kun vært med hverandre, sett film og litt uskyldig kosing. Jeg begynner å bli sprø, og kjenner virkelig på trangen.. Det er en annen mann som maser på sex ganske ofte, og jeg finner han ganske attraktiv og blir litt fristet. Men jeg vil ikke ligge med han uten at kompisen min vet om det, da føler jeg meg nesten utro. Jeg har jo sagt at det er kun han, men vi er jo ikke i et forhold, og jeg begynner å bli desperat, og vil ikke mase på han nå når han er sliten og jobber ekstremt mye. Og jeg reiser på 3 ukers ferie ganske snart.. Er det uetisk av meg å ligge med en annen bare for sexen? Anonymkode: e2333...504
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 Og folk kan spare seg for at jeg er løs, horete etc. Jeg bryr meg ikke, jeg liker sex. Vil helst ha synspunkt, for akkurat nå tenker jeg ikke klart. - TS Anonymkode: e2333...504
Ardenus Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hatt en veldig god venn i 3 år nå, og vi har ganske digg sex også. Vi er nok mye mer enn pulevenner, men vi har ikke lyst på et kjæreste-forhold. Nå i det siste har han vært veldig opptatt, og jeg vil ikke mase på sex. Det er 5 uker siden sist vi lå sammen, og vi har kun vært med hverandre, sett film og litt uskyldig kosing. Jeg begynner å bli sprø, og kjenner virkelig på trangen.. Det er en annen mann som maser på sex ganske ofte, og jeg finner han ganske attraktiv og blir litt fristet. Men jeg vil ikke ligge med han uten at kompisen min vet om det, da føler jeg meg nesten utro. Jeg har jo sagt at det er kun han, men vi er jo ikke i et forhold, og jeg begynner å bli desperat, og vil ikke mase på han nå når han er sliten og jobber ekstremt mye. Og jeg reiser på 3 ukers ferie ganske snart.. Er det uetisk av meg å ligge med en annen bare for sexen? Anonymkode: e2333...504 Du ender opp med 2 scenarioer kan jeg tenke meg, du forteller FF'en din og han sier: Jada, null stress, takk for at du sier i fra. Eller han blir snurt og du "mister" han, selv om han ikke eier deg osv, så kan det ende opp med det, så får du selv velge hva som er verdt det. Bruk fingen, det er tingen, da blir det ingen!
Leif-slikkemann Skrevet 11. juli 2016 #4 Skrevet 11. juli 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og folk kan spare seg for at jeg er løs, horete etc. Jeg bryr meg ikke, jeg liker sex. Vil helst ha synspunkt, for akkurat nå tenker jeg ikke klart. - TS Anonymkode: e2333...504 Lev livet ditt slik du føler det - nyt en mann mens alder og lyster og dine safter er tilstede. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #5 Skrevet 11. juli 2016 24 minutter siden, Ardenus skrev: Du ender opp med 2 scenarioer kan jeg tenke meg, du forteller FF'en din og han sier: Jada, null stress, takk for at du sier i fra. Eller han blir snurt og du "mister" han, selv om han ikke eier deg osv, så kan det ende opp med det, så får du selv velge hva som er verdt det. Bruk fingen, det er tingen, da blir det ingen! Haha, likte den siste. Ja, det er sistenevnte jeg er redd for.. Vi har jo et veldig nært vennskap også, som jeg ikke vil miste. Jeg sendte han en melding å hørte hva han tenkte om å møtes en av dagene. Han sa at det må vi klare å få til, så jeg får bite det i meg, og vente til han har tid. TS Anonymkode: e2333...504
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå