Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ei uke siden klippet jeg meg, men fikk en annen frisør enn sist. Og resultatet blei ikke bra. Der og da hos frisøren var det vanskelig å se egentlig, for hun stylet det ikke skikkelig. Bare rufsa det til med voks, jeg så egentlig ikke ut i det hele tatt. Men jeg tenkte det kanskje var pga voksen og at det ble bedre når jeg kom hjem og fikk stylet det selv. Nå har jeg prøvd i ei uke og det er ikke rett. Mye kan ikke rettes på fordi det er blitt for kort. Men det kan bli bedre med å klippe det kortere det som er for langt. For å si det sånn så ba jeg om "kort i nakken og ved ørene og langt oppå" og fikk "kort oppå og langt ved ørene og i nakken", sånn for å sette det på spissen og forklare det enkelt.

jeg er vanligvis ikke kresen på frisyrer. Men når man skal ha en kort og typete klipp, så skal man jo ikke ende opp med en uformelig kjærringklipp?

kan jeg klage nå ei uke etter? Må jeg påregne å måtte betale full pris for dameklipp igjen?

Anonymkode: 039b1...a83

Videoannonse
Annonse
Gjest ClickB4it
Skrevet

Jeg hadde tatt en telefon til salongen og spurt - i en hyggelig tone - om det var mulig å komme innom for en prat.

Skrevet

Ja, det går fint an å klage en uke etterpå. Tror det skal være mulig å dra tilbake og få rettet opp frisyren uten ekstra kostnad, og dersom du deretter ikke er fornøyd skal det være mulig å kreve prisavslag. 

Skrevet

Ja, du kan klage selv om det har gått ei uke. Bare til å si at du virkelig har prøvd å venne deg til og ordne det selv, men det går ikke pga feilklipp. 

Det blir jo som en reklamasjon, så jeg mener du ikke skal betale for det. 

• Liker 1
Skrevet

Flere av frisørene jeg har gått til presiserer dette før jeg går
At jeg bare kan komme tilbake hvis det er noe jeg ikke er fornøyd med det.
Hvor lett du kan "kreve" reklamasjon vet jeg ikke, men begynn med å spørre pent om de kan rette på det fordi det ikke ble sånn som du ba om.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...