AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette. Vi er på ferie hos svigermor. Jeg føler vi invaderer den gamle damen, hun er tydelig stresset. Spurte min kjære om vi ikke kunne ta inn på hotell, men han mente da at vi ville fornærme henne. Jeg vil så gjerne hjelpe til, klippe plenen, male garasjen, eller lage middag. Men hun er meget bestemt på at det får vi ikke. Hun blir også fornærmet om vi kjøper inn mat. Jeg ser at vi forstyrrer rutinene hennes, noe hun også kan komme med sarkastiske kommentarer på. Jeg tar med barna ut så mye jeg kan, men jeg føler at vi er så mye til bry at jeg ikke kan slappe av. Hun er ikke særlig interessert i barnebarna, og korrigerer oppførselen deres. Mannen min ser ikke problemet. Anonymkode: e5988...04c
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 Hvor lenge skal dere være der, og kan dere reise hjem før? Anonymkode: 0c334...bda
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 Ts her - ja tenkte jeg kunne ta med barna og reise i morgen, grunner litt på unnskyldningen ...Vi blir nok lettet begge to.Da har hun sønnen sin hos seg, hvertfall. Anonymkode: e5988...04c
Millelina Skrevet 11. juli 2016 #4 Skrevet 11. juli 2016 Har du prøvd å snakke med svigermoren din? Spør henne om hun foretrekker at dere reiser hjem og st sønnen hennes blir igjen. Slik at de får litt tid alene. Jada, jeg vet at det kan være fryktelig vanskelig, men veldig trist om dere skal gå med sånne følelser resten av livet. Spør om hun føler dere er litt i veien og at alt du vil er egentlig bare å hjelpe til.. 1
Gjest MadameDeRosa Skrevet 11. juli 2016 #5 Skrevet 11. juli 2016 Må være forferdelig å være tvunget til å være et sted man på mange måter får "beskjed" om at man er til bry. Jeg tror jeg hadde tatt en prat med samboeren og dratt. Det er jo deres ferie også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå