Gå til innhold

Bursdag- overaskelse- hva?!???!!;)

Anbefalte innlegg

Gjest Tittelitu;)
Skrevet

Hei!!! :P

I uken som kommer så har kjæresten min bursdag og jeg vil så gjerne finne på en overraskelse til han, men vet ikke helt hva!!Tenkte jeg ville finne på noe romlemantisk :hjerter2: Så tenkte jeg dere der ute kanskje kunne komme med forslag til hva jeg kan gjøre?!Jeg vet jeg har hele huset for meg selv til helgen, så jeg tenkte vi kunne være der. Er åpen for alle forslag til hva jeg kan gjøre :tommelsmil:

Kan jo også nevne at vi har vært sammen i snart to år, så her kan grensene tøyes ganske langt :wink:

Hilsen ei jente som vil vise gutten sin at hun virkelig er glad i han :hjerter:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å bake en kake til han? Kankje spandere en kino på han?

Gjest Tittelitu
Skrevet

Tenkte mer på noe som kunne skje hjemme jeg da :P

Ingen andre som har noen ideer da?Men takk for svar!Kake kan jeg jo bake:)

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Er ikke godt å komme med noen råd hvis vi ikke har peiling på hva du har tenkt deg eller hva han liker. Har jo sett her at noen etterlyser festlige ting å gjøre med erotisk tilsnitt - mange varianter - til kino, kakebaking, fest, turforslag osv. Kan jo hende kjæresten din liker fjellklatring og så foreslår vi gjennomsiktig neglisje med xxx etterhvert. Det blir litt feil. Noen ledetråder........?

Skrevet

du kan da ikke kjøre galt med en kake. Ikke mye som slår det? Kanskje du kan kjøpe en presang til han også? lag en god sjokoladekake og så kjøper du et godt brettspil dere kan ha det gøy med etter på.

Gjest Ninakanin
Skrevet

kino? nei herregud det kan man da gjøre resten av uka resten av året.

Her har du oppskriften på en romantisk kveld:

Gå til en blomsterhandler på torget, og fortell at du skal bruke rosene til å slenge ut over gulvet, så du lurte på om det var noen litt gamle du kunne få kjøpe billig. De fleste blomsterhandlere tror på kjærligheten, så her får du nok en god deal!

Hvis du har vært sammen med ham i snart to år, vet du nok hva han liker best å spise i hele verden, både som middag, dessert og pålegg. Tenk helhet, så kjøp inn skikkelig mye godt til frokosten dagen derpå. Han vil tro at feiringen er over, men så kommer han inn til dekket bord med frokostbrød, egg, tomat, agurk, majones, gode kjøttpålegg, eplejuice, appelsinjuice, ja, alt slags godt! La det se ut som en hotell-frokost! Husk stearinlys :)

På selve kvelden kan du jo bake kake hvis du vil, og ha den som dessert :) Og til middag er som regel biff en sikker vinner. De fleste gutter elsker et saftig stykke kjøtt med mye smak i, bernaisesaus, stekt sopp og fløtegratinerte poteter (ha et fedd hviløk oppi (hakk godt opp) for snakens skyld!), og litt salat :)

Lei gjerne en film eller to, og rigg til med dyner og puter i stua :) Tenk belysning, så ha stearinlys stående klar! Rosene legger du noen hele rundt forbi, med roseblader slengt rundt. Kjør kraftig på med roseblader på senga! Og la dynene ligge igjen i stua, la sengen se ut som et rent "brett" hvor det skal elskes, ikke soves! Kjøp gjerne en massasje-olje, både en til utsiden og en til innsiden ;) Og masser gutten din, kos med ham :)

Kjøp gjerne en liten gave også, bare så han ikke går rundt og venter og lurer på når presangen kommer :) For presangen er jo egentlig opplevelsen!

Si gjerne på spøk "hehe, slapp av, jeg skal ikke fri!" når han blir paff av rosene :)

Gjest Ninakanin
Skrevet

hva har du tenkt å finne på..? nysgjerrig..

Gjest Anonymous
Skrevet

Hallo det er en mann som skal bli overasket da. hvem mann er intresert i roser på gulvet og annet pjatt. Det 99 % av menn tenner på er jentesex. Få med deg ei veninne og kjør show. Blir garantert en fonøyd mann.

Gjest Ninakanin
Skrevet

:o

Eh...på grunn av tanken bak? Selvfølgelig er ikke menn skrudd sammen på samme måte som oss jenter, men hvis han har øyne i hodet så får han jo med seg at dama har lagt mye tid og arbeid ned i å lage en fin kveld for ham! Og typen min likte rosene :)

Jentesex..det må være det mest usaklige teite innlegget jeg har sett her på KG!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...