Gå til innhold

Menn i kjole

Tolerer du transer?  

19 stemmer

1. 1. Tolerer du transer?

• Ja
      59
    • Nei
      5

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns også du skal leve slik du ønsker, og det er mange fler enn du tror som ikke syns dette er noe snodig. For tyve år siden kanskje. Men ikke i dag.

Jeg jobbet i klesbutikk før, og der hadde jeg en mann som stadig var innom og kikket på en spesiell kjole en periode. Jeg fikk så utrolig vondt av han, jeg så jo med en gang at kjolen var til han og ikke til dama. SÅ jeg spurte om han ville ha hjelp og han sprang ut av bytikken nermest.

Etter å ha kikket på den en del ganger stormet han inn på prøverommet i all hast og prøvde kjolen, og var flau da han betalte. Det skulle han ikke behøve å være mener jeg.

Alle har dett på å være lykkelige her i livet. Det spiller ikke noen rolle hva man gjør. Så lenge man ikke skader andre på sin vei syns jeg man skal strebe etter lykke. :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_student_*
Skrevet

Nå fikk jeg en skikkelig god idé. Sitter å leser til psykiatrieksamen. Hadde vært gøy å stille opp i fin kjole, barberte bein, nylonstrømper, pumps, parykk og litt beskjeden lebestift og rouge, mens jeg var alt annet enn feminin i holdning og væremåte. Da øker sikkert sjansen for at jeg for forklare forskjellen mellom seksuelle fantasier og kjønnsidentitet. Downside er at jeg må kjøpe meg lebestift og rouge, men på den annen side er det kanskje billigere enn de som bestikker professorene.. :ler:

Skrevet

Jøss, en tråd fra 2002! Artig! Ser at jeg deltok da også, under et annet brukernavn. ;)

Etter å ha kikket på den en del ganger stormet han inn på prøverommet i all hast og prøvde kjolen, og var flau da han betalte. Det skulle han ikke behøve å være mener jeg.

Desverre er det slik for mange. Og nei, det skulle ikke være nødvendig. Særlig fordi det største problemet sitter i ens eget hode. Jeg vet det, jeg har vært der. Med det mener jeg at det er ens egen frykt for omgivelse som er den største hindringen. Det pleier å gå greit dersom man bare klarer å vise ansikt i butikken. Men så er det det at mange har dette som en veldig stor hemmelighet overfor venner og familie. Frykten for å bli avslørt er stor. Slik var det for meg også, i mange, mange år.

Da jeg til slutt våget meg ut av skapet fikk jeg bare støtte. :)

• 10 måneder senere...
Skrevet
Jøss, en tråd fra 2002! Artig! Ser at jeg deltok da også, under et annet brukernavn. ;)

Desverre er det slik for mange. Og nei, det skulle ikke være nødvendig. Særlig fordi det største problemet sitter i ens eget hode. Jeg vet det, jeg har vært der. Med det mener jeg at det er ens egen frykt for omgivelse som er den største hindringen. Det pleier å gå greit dersom man bare klarer å vise ansikt i butikken. Men så er det det at mange har dette som en veldig stor hemmelighet overfor venner og familie. Frykten for å bli avslørt er stor. Slik var det for meg også, i mange, mange år.

Da jeg til slutt våget meg ut av skapet fikk jeg bare støtte. :)

Mann i kjole er sært!! Men jeg har fått kjæresten min til å ta på stayups. Hehe det var gøy. Tror han likte det litt da

Skrevet

Bare la han prøve kjole så blir han klar over jvor deilig det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...