Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er hot og hva er harry på veskefronten når det gjelder merker? Tenker da på skinnvesker til en med "vanlig" økonomi som vil investere i kvalitet og et bra merke.  Marc by Marc Jacobs, Tommy Hilfiger, Michael Cors (harry?) Osv? Blir glad for tips fra noen med litt peiling på dette! : ) 

Anonymkode: 42edd...363

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Adax? 

AnonymBruker
Skrevet

Harry: Michael kors, tildels MBMJ og Louis Vuitton

Hot: Celine, Gucci, Chanel, Givenchy

Anonymkode: 50e57...7da

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Harry: Michael kors, tildels MBMJ og Louis Vuitton

Hot: Celine, Gucci, Chanel, Givenchy

Anonymkode: 50e57...7da

Takk for tips! Hva synes du/dere om Adax? Og Tommy Hilfiger? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips! Hva synes du/dere om Adax? Og Tommy Hilfiger? 

Det kommer an på hvor gammel du er. Ser mange eldre damer går med adax og decadent og bærer den som om det er gullungen. 

Jeg er ellers uenig i at Louis vuitton er harry. 

Anonymkode: b5490...881

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er 24, snart 25 : ) Og student, så sånne vesker oppe i tosifrede tusentall må jeg nok vente med... Tenkte mer på kvalitet og et bra, trendy merke, men 10 000 ,- - 20 000,- blir i det meste laget på hva jeg har/orker å bruke...

AnonymBruker
Skrevet

Hva med Kate spade? Og MÅ det være merke? Siden du ikke virker å ha så stor kjennskap til merker tenkte jeg.. Da er det vel ikke så viktig om den har en stor logo utenpå eller ikke. 

Anonymkode: 2e90f...f10

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg er ikke sånn som må ha merketing på død og liv, men jeg har vesker som ikke er merke og nå kunne jeg tenkt meg en som er det : ) Og å lære litt om merker, hva som er bra/trendy/kvalitet og hva som ikke er det... 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skapet fullt av merkevesker som jeg har arvet fra svigermor og fått i gave eller kjøpt selv. Men favorittbesken min kjøpte jeg på loppis på min første lønning som "voksen". Vesken er fra 1920 og er like fin idag😊 

Anonymkode: b5490...881

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg er ikke sånn som må ha merketing på død og liv, men jeg har vesker som ikke er merke og nå kunne jeg tenkt meg en som er det : ) Og å lære litt om merker, hva som er bra/trendy/kvalitet og hva som ikke er det... 

Hva er maks pris? :)

Anonymkode: e886f...c2b

Skrevet

Hvorfor kjøper du ikke bare en veske du liker i den prisklassen du ønsker i stedet for å være opptatt av hva andre mener er "trendy"?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er maks pris? :)

Anonymkode: e886f...c2b

Tror ikke jeg orker å bruke mer enn 5000,- altså! :P

Skrevet

Jeg er glad i Tory Burch. Ganske poppis i USA, men enda ganske lite av dem her til lands.

De er litt dyrere enn Michael Kors etc, men ganske mye billigere enn feks Louis Vuitton, Gucci og Chanel.
https://www.toryburch.com/handbags/

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, asterix skrev:

Hvorfor kjøper du ikke bare en veske du liker i den prisklassen du ønsker i stedet for å være opptatt av hva andre mener er "trendy"?

Hehe, det er nok det det ender med uansett ser du : ) Men ingen skade i å vite hva som er trendy, så kan man etterpå velge om man vil bry seg eller ei! Ingen forbrytelse å ville oppdatere seg litt tenker nå jeg 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Emma77 skrev:

Jeg er glad i Tory Burch. Ganske poppis i USA, men enda ganske lite av dem her til lands.

De er litt dyrere enn Michael Kors etc, men ganske mye billigere enn feks Louis Vuitton, Gucci og Chanel.
https://www.toryburch.com/handbags/

Tusen takk for tips, skal sjekke det ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...