Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du tips om utflukter i alanya? 

Vi skal bo nær kleopatrastranden. 

Hva er verdt å få med seg i denne byen og omkring? 

Alt av intr da vi er spontane og eventyrlystne...

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidde å dra dit, i det heile tatt?

Slik som de behandler for eksempel kvinner, folk som ikke er muslimer eller andre grupper - så har i alle fall ikke jeg lyst til å legge igjen penger der som turist...

Anonymkode: 006e3...0fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidde å dra dit, i det heile tatt?

Slik som de behandler for eksempel kvinner, folk som ikke er muslimer eller andre grupper - så har i alle fall ikke jeg lyst til å legge igjen penger der som turist...

Anonymkode: 006e3...0fd

For et seriøst svar :/ omg

Anonymkode: dcece...11e

AnonymBruker
Skrevet

Nå skulle jeg komme med et tips her, men jeg husker ikke hva det heter.. caye ett eller annet tror jeg.  Har ikke vært der selv, men hørt det er fint der. Det er en sånn foss litt oppi fjellene som man kan sitte å spise og noe sånt.. 

Anonymkode: 7c730...1ac

AnonymBruker
Skrevet

Dra opp i Borgen i alanya. Der kan man spise middag, og nyte utsikten ut over hele alanya. Der er en grotte man kan besøke også. Den ligger ikke så langt fra Kleopatra stranden.

Anonymkode: 369cc...250

Skrevet

Hva med billige massasje og spa steder? Fant bare et som var skikkelig dyrt, nesten som prisene hjemme :/

AnonymBruker
Skrevet

Det er bra at noen våger å reise rundt i Tyrkia før det er for sent siden gamle bygninger har en lei tendens å bli knust til pinneved ved religiøse konflikter i nærområdene.

Anonymkode: 746c5...b7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...