Teardrop Skrevet 10. juli 2016 #1 Skrevet 10. juli 2016 Har du tips om utflukter i alanya? Vi skal bo nær kleopatrastranden. Hva er verdt å få med seg i denne byen og omkring? Alt av intr da vi er spontane og eventyrlystne...
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 Hvorfor gidde å dra dit, i det heile tatt? Slik som de behandler for eksempel kvinner, folk som ikke er muslimer eller andre grupper - så har i alle fall ikke jeg lyst til å legge igjen penger der som turist... Anonymkode: 006e3...0fd 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gidde å dra dit, i det heile tatt? Slik som de behandler for eksempel kvinner, folk som ikke er muslimer eller andre grupper - så har i alle fall ikke jeg lyst til å legge igjen penger der som turist... Anonymkode: 006e3...0fd For et seriøst svar :/ omg Anonymkode: dcece...11e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #4 Skrevet 11. juli 2016 Nå skulle jeg komme med et tips her, men jeg husker ikke hva det heter.. caye ett eller annet tror jeg. Har ikke vært der selv, men hørt det er fint der. Det er en sånn foss litt oppi fjellene som man kan sitte å spise og noe sånt.. Anonymkode: 7c730...1ac
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #5 Skrevet 12. juli 2016 Dra opp i Borgen i alanya. Der kan man spise middag, og nyte utsikten ut over hele alanya. Der er en grotte man kan besøke også. Den ligger ikke så langt fra Kleopatra stranden. Anonymkode: 369cc...250
Teardrop Skrevet 12. juli 2016 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2016 Hva med billige massasje og spa steder? Fant bare et som var skikkelig dyrt, nesten som prisene hjemme :/
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #7 Skrevet 12. juli 2016 Det er bra at noen våger å reise rundt i Tyrkia før det er for sent siden gamle bygninger har en lei tendens å bli knust til pinneved ved religiøse konflikter i nærområdene. Anonymkode: 746c5...b7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå