AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Del Skrevet 10. juli 2016 Jeg har et lite problem, og det er at jeg er veldig kresen når det gjelder gutter, egentlig mennesker generelt, men det er en annen sak. Det skal enormt mye til for at jeg liker en gutt og blir forelsket, og ønsker å tilbringe tid med han. Vanligvis når jeg er singel så har jeg vært helt avholds fra sex, for jeg synes one night stands er så ekkelt, og jeg har ikke hatt sånn ekstremt behov for sex før. Men i det siste har jeg følt et savn etter det, og nærhet. Jeg er ganske heldig og har en del valgmuligheter, så det er ikke problemet, problemet er at når jeg møter en "kandidat" som jeg faktisk blir litt interessert i, så forsvinner interessen fort igjen når vi blir kjent og han ikke er min type likevel. Så det ender jo opp med at jeg har veldig lange tørkeperioder, om dere skjønner hva jeg mener. Nå har jeg altså møtt en som jeg er fysisk veldig tiltrukket av, men jeg digger ikke personligheten hans og blir sliten bare av tanken på å finne på ting med han. Jeg har lyst til at vi skal ha sex og kose oss, men ikke sove sammen eller ha noe forhold utenom det. Og jeg vil ikke at han skal ligge med noen andre i denne perioden, for jeg synes det er ekkelt og er livredd for sykdommer. Et annet problem er at vi jobber sammen, så jeg vil at det skal holdes hemmelig overfor kollegene, og bekjente. Jeg vet at jeg kan klare det, men han er jeg litt usikker på. Han er ikke dum akkurat, men han er ikke noe geni heller. Og jeg vet ikke hvor mye gutter snakker sammen om sånt her? Altså om de skryter til hverandre? Jeg ønsker ikke å ha et rykte på meg at jeg driver å ligger rundt liksom. Jeg har ikke gjort noe ut av det her enda for jeg tenker selv at det er en dårlig ide. Men samtidig er jeg lei av å være så behersket og fornuftig hele tiden, jeg har lyst til å prøve å leve i nuet og være litt "vill" for en gangs skyld. Han vet forresten ingen ting om "planen" min enda. Jeg hadde lyst til å lese litt meninger og råd her på KG først, om noen har erfaring med en lignende situasjon og om det er noe som kan funke i det hele tatt? Drømmesituasjonen min hadde vært at han kom hjem til meg når jeg ønsker det, og så drar hjem til seg selv etterpå. Han skal ikke fortelle om oss til noen, og han skal ikke ligge med andre. Jeg vet dette er egoistisk, men han er en gutt/mann og de liker vel sex uten (for mye) forpliktelser? Jeg er ganske sikker på at han ikke hadde blitt såret av at jeg ikke vil ha noe forhold. Er dette her realistisk eller bør jeg bare gi opp planleggingen nå med en gang og heller fortsette og være nonne? Anonymkode: 551da...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #2 Del Skrevet 11. juli 2016 Så søtt av deg ts. Æ følger tråden Anonymkode: 97a4a...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 11. juli 2016 #3 Del Skrevet 11. juli 2016 Jeg kjenner meg igjen i det du skriver TS. Var selv ganske "behersket" hele ungdomstiden og gikk i perioder flere år uten sex nettopp pga tingene du nevner. Jeg innså etterhvert at man lever bare en gang, og kan ikke la sine egne hemninger hindre man i å leve livet. Ikke at jeg mener at jeg egentlig gikk glipp av noe ved å avstå fra one night stands, men av og til må man bare legge fra seg hemningene og hoppe i ting for i det minste å få litt livserfaring. De fleste eldre mennesker angrer mer på ting de ikke gjorde enn det de gjorde og rykte som løs har jeg opplevd at man kan få uansett hvor lite det stemmer med virkeligheten Jeg synes derfor du skal gi det et forsøk (så lenge dere begge er single) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 11. juli 2016 #4 Del Skrevet 11. juli 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et lite problem, og det er at jeg er veldig kresen når det gjelder gutter, egentlig mennesker generelt, men det er en annen sak. Det skal enormt mye til for at jeg liker en gutt og blir forelsket, og ønsker å tilbringe tid med han. Vanligvis når jeg er singel så har jeg vært helt avholds fra sex, for jeg synes one night stands er så ekkelt, og jeg har ikke hatt sånn ekstremt behov for sex før. Men i det siste har jeg følt et savn etter det, og nærhet. Jeg er ganske heldig og har en del valgmuligheter, så det er ikke problemet, problemet er at når jeg møter en "kandidat" som jeg faktisk blir litt interessert i, så forsvinner interessen fort igjen når vi blir kjent og han ikke er min type likevel. Så det ender jo opp med at jeg har veldig lange tørkeperioder, om dere skjønner hva jeg mener. Nå har jeg altså møtt en som jeg er fysisk veldig tiltrukket av, men jeg digger ikke personligheten hans og blir sliten bare av tanken på å finne på ting med han. Jeg har lyst til at vi skal ha sex og kose oss, men ikke sove sammen eller ha noe forhold utenom det. Og jeg vil ikke at han skal ligge med noen andre i denne perioden, for jeg synes det er ekkelt og er livredd for sykdommer. Et annet problem er at vi jobber sammen, så jeg vil at det skal holdes hemmelig overfor kollegene, og bekjente. Jeg vet at jeg kan klare det, men han er jeg litt usikker på. Han er ikke dum akkurat, men han er ikke noe geni heller. Og jeg vet ikke hvor mye gutter snakker sammen om sånt her? Altså om de skryter til hverandre? Jeg ønsker ikke å ha et rykte på meg at jeg driver å ligger rundt liksom. Jeg har ikke gjort noe ut av det her enda for jeg tenker selv at det er en dårlig ide. Men samtidig er jeg lei av å være så behersket og fornuftig hele tiden, jeg har lyst til å prøve å leve i nuet og være litt "vill" for en gangs skyld. Han vet forresten ingen ting om "planen" min enda. Jeg hadde lyst til å lese litt meninger og råd her på KG først, om noen har erfaring med en lignende situasjon og om det er noe som kan funke i det hele tatt? Drømmesituasjonen min hadde vært at han kom hjem til meg når jeg ønsker det, og så drar hjem til seg selv etterpå. Han skal ikke fortelle om oss til noen, og han skal ikke ligge med andre. Jeg vet dette er egoistisk, men han er en gutt/mann og de liker vel sex uten (for mye) forpliktelser? Jeg er ganske sikker på at han ikke hadde blitt såret av at jeg ikke vil ha noe forhold. Er dette her realistisk eller bør jeg bare gi opp planleggingen nå med en gang og heller fortsette og være nonne? Anonymkode: 551da...339 Wow. Du virker som en kald kjerring. Hva med å slappe litt av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 11. juli 2016 #5 Del Skrevet 11. juli 2016 Jeg tipper det blir vanskelig å få til det du ønsker i allefall ang at andre får nyss om det. Tipper til slutt at alle får vite om det på jobben. Men da må du si til de som måtte lure at det skal nå bare de drite i!! Vi er voksen mennesker som gjør som vi vil. Da blir det ikke et tema så lenge. Derimot han kan du manne deg opp å si at du finner han fysisk attraktiv og om han er int i å ha det morro i ny å ne. Etterhvert tar du spørsmålet om å holde dere til hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegHer Skrevet 11. juli 2016 #6 Del Skrevet 11. juli 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et lite problem, og det er at jeg er veldig kresen når det gjelder gutter, egentlig mennesker generelt, men det er en annen sak. Det skal enormt mye til for at jeg liker en gutt og blir forelsket, og ønsker å tilbringe tid med han. Vanligvis når jeg er singel så har jeg vært helt avholds fra sex, for jeg synes one night stands er så ekkelt, og jeg har ikke hatt sånn ekstremt behov for sex før. Men i det siste har jeg følt et savn etter det, og nærhet. Jeg er ganske heldig og har en del valgmuligheter, så det er ikke problemet, problemet er at når jeg møter en "kandidat" som jeg faktisk blir litt interessert i, så forsvinner interessen fort igjen når vi blir kjent og han ikke er min type likevel. Så det ender jo opp med at jeg har veldig lange tørkeperioder, om dere skjønner hva jeg mener. Nå har jeg altså møtt en som jeg er fysisk veldig tiltrukket av, men jeg digger ikke personligheten hans og blir sliten bare av tanken på å finne på ting med han. Jeg har lyst til at vi skal ha sex og kose oss, men ikke sove sammen eller ha noe forhold utenom det. Og jeg vil ikke at han skal ligge med noen andre i denne perioden, for jeg synes det er ekkelt og er livredd for sykdommer. Et annet problem er at vi jobber sammen, så jeg vil at det skal holdes hemmelig overfor kollegene, og bekjente. Jeg vet at jeg kan klare det, men han er jeg litt usikker på. Han er ikke dum akkurat, men han er ikke noe geni heller. Og jeg vet ikke hvor mye gutter snakker sammen om sånt her? Altså om de skryter til hverandre? Jeg ønsker ikke å ha et rykte på meg at jeg driver å ligger rundt liksom. Jeg har ikke gjort noe ut av det her enda for jeg tenker selv at det er en dårlig ide. Men samtidig er jeg lei av å være så behersket og fornuftig hele tiden, jeg har lyst til å prøve å leve i nuet og være litt "vill" for en gangs skyld. Han vet forresten ingen ting om "planen" min enda. Jeg hadde lyst til å lese litt meninger og råd her på KG først, om noen har erfaring med en lignende situasjon og om det er noe som kan funke i det hele tatt? Drømmesituasjonen min hadde vært at han kom hjem til meg når jeg ønsker det, og så drar hjem til seg selv etterpå. Han skal ikke fortelle om oss til noen, og han skal ikke ligge med andre. Jeg vet dette er egoistisk, men han er en gutt/mann og de liker vel sex uten (for mye) forpliktelser? Jeg er ganske sikker på at han ikke hadde blitt såret av at jeg ikke vil ha noe forhold. Er dette her realistisk eller bør jeg bare gi opp planleggingen nå med en gang og heller fortsette og være nonne? Anonymkode: 551da...339 Leter du hardt nok så finner du sikkert en mann som finner dine særegne krav opphissende, der han har en fetish for underdanighet. Der han venter på at du skal ringe, for så og komme logrende til deg og dra hjem uten å kunne ha fysisk kontakt med andre damer, fordi han vil være kun din. Tror nok det er lettest for deg å komme i kontakt med menn som oppfyller dine krav, ved å skrive kontakt annonser, der du beskriver det du er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå