AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Skrevet 10. juli 2016 Hei! Jeg er ny på tinder og jeg har bemerket meg superlike-funksjonen. Jeg forstår at det er en mulighet for å vise at man liker en person ekstra mye, men jeg må si at jeg stusser litt. Man har vel etter hva jeg forstår mulighet til å gi én per dag. Er det riktig å anta at det da ikke er så spesielt? Eller hva er det som skal til for at du gir en superlike? Anonymkode: b4e7d...02b
Ardenus Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 (endret) Jeg er nybegynner på tinder, men de jeg gir en superlike til har kanskje skrevet noe artig, en "sjarm" på bildene om det er mulig, eller at den personen høres ut som en match i mine øyne. Endret 11. juli 2016 av Ardenus
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #4 Skrevet 11. juli 2016 Ingen duck-face. Pen, høres normal og grei ut. Søt..Sjarme. Type jente jeg vil si hei til og vite mer om. Anonymkode: cadad...37c
lillsunshine Skrevet 11. juli 2016 #6 Skrevet 11. juli 2016 Superlike er dessverre noe jeg assosierer litt negativt og per nå aldri har tatt i bruk. I 80% av tilfellene så kommer disse likene fra mannfolk som er svært uaktuelle for meg. Uten å være veldig høy på meg selv kan en godt si at at jeg og disse jeg får likesa fra ikke er helt på bølgelengde. Jeg får også en følelse av desperasjon når jeg får disse likesa, og det er ikke så veldig tiltalende. Det er hendt en gang at jeg har fått en superlike fra en som jeg ville vurdert som aktuell og som var ok. Men jeg ble da mistenkelig med en gang og prøvde å leite etter feil . Nå vet jeg ikke hvordan menn opplever det å få superlikes og om det er på samme måte. Jeg sender ikke ut noen i redsel for å virke desperat. Dessuten, har denne superliken noen effekt? Som sagt så gjør det meg automatisk mer skeptisk fordi andelen av superlikes kommer fra menn som ikke er aktuelle. Den virker altså negativt. Jeg tenker uansett at er man interessert, så er man interessert uavhengig av en superlike. Mens en som er interessant uten, kan for meg plutselig være uaktuell dersom jeg får en superlike, da jeg automatisk assosierer det med noe negativt (desperasjon).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå