Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Slett

Endret av Ya84
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke solt/badet naken utenom på fristrender.. jeg er rar sånn.. men idet det kan komme folk forbi som ikke har samtykket til å se meg naken (noe de gjør om de går på fristrand), så skal dem få slippe det. 

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg badet naken hadde folk blitt sveiseblinde og løpt fra stedet i skrekk ;)

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det det man kaller blotting? Det er ulovlig. Dra på nudiststrand/friområde?

Anonymkode: 718a8...f36

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke greit å bade naken når du vet at det er fremmede i nærheten. Ser da bort fra strender hvor nakenbading er lovlig.

Anonymkode: 96d8d...d24

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Ya84 skrev:

Jeg er en mann på 32 som liker veldig godt å bade naken, og å sole meg naken. Men, synes også det er spennende når noen ser meg gjøre det. Men tar liksom ikke av meg alle klærne og hopper i det på et friområde. Er mer det at jeg synes det hadde vært gøy å bli oppdaget når jeg kommer opp av vannet e.l på et litt bortgjemt sted. Så, til dere damer/jenter; hva ville dere sagt/gjort om dere plutselig oppdaget en mann som badet naken der dere skulle bade eller lå naken og solte deg? Er det ok for en mann å spørre om han kan bade naken mens det ligger én eller flere damer og soler seg? Er det ok å bare ta seg alle klærne, uten å spørre og hoppe uti?

Hvis det er andre til stede med klær på, i det du kommer kan du ikke bare kle av deg nei. Derimot kan du bade naken, dersom det ikke er et offentlig badested, og du kommer først. Eller så kan du bare dra på en fristrand. 

Anonymkode: bad37...af0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...