AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Skrevet 10. juli 2016 Jeg har siden jeg ble kjønnsmoden vært interessert i begge kjønn, seksuelt sett. Men det har bare blitt med fantasiene hittil. Mye fordi jeg føler det er skambelagt, jeg er redd for å angre, redd for å bli avslørt og at folk finner ut av det og at det vil kunne være en dealbreaker for forhold. For det er bare jenter jeg er romantisk interessert i. I tillegg er jeg fra den delen av landet hvor slikt er mest tabubelagt. Det er jo ikke slik at tilgangen er dårlig, det fins jo vanvittig mange som søker det samme om man finner de rette kanalene. Problemet er bare å tørre det. Jeg syns begge kjønn er deilige, men jeg har jo ikke prøvd kuk, så det ville vært spennende å ta på, runke, suge og smake, og se spruten kommer. Det sitrer også litt i kroppen ved tanken på å prøve analsex, både aktivt og passivt. Men jeg vil jo helst prøve det med en person jeg er trygg på, slik at det kan utforskes på en trygg måte. Usikker på hva jeg egentlig spør om her, annet enn jeg kanskje lurer på hvor OK det er for jenter at menn prøver sex med andre menn..?Jeg trenger jo ikke si alt om mitt sexliv til en kjæreste, men på en måte syns jeg man skal være ærlig om slike ting, som KAN være en stor greie og til og med dealbreaker for enkelte.. Anonymkode: a7096...10e
Gjest Coolaid Skrevet 10. juli 2016 #2 Skrevet 10. juli 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har siden jeg ble kjønnsmoden vært interessert i begge kjønn, seksuelt sett. Men det har bare blitt med fantasiene hittil. Mye fordi jeg føler det er skambelagt, jeg er redd for å angre, redd for å bli avslørt og at folk finner ut av det og at det vil kunne være en dealbreaker for forhold. For det er bare jenter jeg er romantisk interessert i. I tillegg er jeg fra den delen av landet hvor slikt er mest tabubelagt. Det er jo ikke slik at tilgangen er dårlig, det fins jo vanvittig mange som søker det samme om man finner de rette kanalene. Problemet er bare å tørre det. Jeg syns begge kjønn er deilige, men jeg har jo ikke prøvd kuk, så det ville vært spennende å ta på, runke, suge og smake, og se spruten kommer. Det sitrer også litt i kroppen ved tanken på å prøve analsex, både aktivt og passivt. Men jeg vil jo helst prøve det med en person jeg er trygg på, slik at det kan utforskes på en trygg måte. Usikker på hva jeg egentlig spør om her, annet enn jeg kanskje lurer på hvor OK det er for jenter at menn prøver sex med andre menn..?Jeg trenger jo ikke si alt om mitt sexliv til en kjæreste, men på en måte syns jeg man skal være ærlig om slike ting, som KAN være en stor greie og til og med dealbreaker for enkelte.. Anonymkode: a7096...10e I forhold er det alltid best å være ærlig. Når det er sagt så er det ingen som har noe med hvem du hverken har datet eller har hatt sex med. Du velger selv hva en potensiell kjæreste skal få vite om deg- Men en god ide kan være å nevne det på et tidlig tidspunkt dersom du føler det er naturlig å si det. Tror mange kvinner vil ha forståelse for at du liker både menn og kvinner så lenge du kan forplikte deg til å være monogam. Jeg syns i første omgang at du skal være ærlig med deg selv, og utforske seksualiteten din - finn deg en knullekompis som du kan bli trygg og komfortabel med, så ser du hva som skjer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå