AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Del Skrevet 10. juli 2016 Jeg finner ikke noe om det så jeg lurte på om noen av dere har erfaringer? Tenkte å begynne med glutamin pga magen men er sikkert mange treningsfanatikere som bruker det så jeg spør her Anonymkode: 8802b...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #2 Del Skrevet 10. juli 2016 De fleste trenger egentlig ikke glutamin tilskudd ettersom kroppen produserer dette selv. er det noe med magen du sliter med siden du vil starte med det? Anonymkode: 1914b...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #3 Del Skrevet 11. juli 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste trenger egentlig ikke glutamin tilskudd ettersom kroppen produserer dette selv. er det noe med magen du sliter med siden du vil starte med det? Anonymkode: 1914b...a3f Ja, jeg har antakeligvis noe som heter lekk tarm eller noe liknende. Leaky gut? Legen ga meg nesten ikke noe informasjon han sa bare at jeg kunne prøve å forandre kostholdet men jeg lever sunt allerede. Har prøvd å google og da kommer glutamin opp som behandling Anonymkode: 8802b...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lizard queen Skrevet 11. juli 2016 #4 Del Skrevet 11. juli 2016 Har ikke noen erfaring med verken glutamin eller lekk tarm selv, men det er jo bare å prøve? Skader vel neppe, så lenge du modererer deg, selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #5 Del Skrevet 11. juli 2016 Nei sikkert ikke men jeg er litt skeptisk til kosttilskudd så jeg vet liksom ikke helt. Anonymkode: 8802b...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #6 Del Skrevet 11. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg har antakeligvis noe som heter lekk tarm eller noe liknende. Leaky gut? Legen ga meg nesten ikke noe informasjon han sa bare at jeg kunne prøve å forandre kostholdet men jeg lever sunt allerede. Har prøvd å google og da kommer glutamin opp som behandling Anonymkode: 8802b...6de da skjønner jeg Jeg har tatt glutamin flere ganger og aldri fått bivirkninger. det har aldre de jeg kjenner som har tatt det, så det går nok helt fint Anonymkode: 1914b...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #7 Del Skrevet 11. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: da skjønner jeg Jeg har tatt glutamin flere ganger og aldri fått bivirkninger. det har aldre de jeg kjenner som har tatt det, så det går nok helt fint Anonymkode: 1914b...a3f Tusen takk for svar! Da prøver jeg Anonymkode: 8802b...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå