Gå til innhold

Bivirkninger av glutamin?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg finner ikke noe om det så jeg lurte på om noen av dere har erfaringer? Tenkte å begynne med glutamin pga magen men er sikkert mange treningsfanatikere som bruker det så jeg spør her:P 

Anonymkode: 8802b...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De fleste trenger egentlig ikke glutamin tilskudd ettersom kroppen produserer dette selv. er det noe med magen du sliter med siden du vil starte med det?

Anonymkode: 1914b...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste trenger egentlig ikke glutamin tilskudd ettersom kroppen produserer dette selv. er det noe med magen du sliter med siden du vil starte med det?

Ja, jeg har antakeligvis noe som heter lekk tarm eller noe liknende. Leaky gut? :klo: Legen ga meg nesten ikke noe informasjon han sa bare at jeg kunne prøve å forandre kostholdet men jeg lever sunt allerede. Har prøvd å google og da kommer glutamin opp som behandling :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lizard queen

Har ikke noen erfaring med verken glutamin eller lekk tarm selv, men det er jo bare å prøve? Skader vel neppe, så lenge du modererer deg, selvsagt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei sikkert ikke men jeg er litt skeptisk til kosttilskudd så jeg vet liksom ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har antakeligvis noe som heter lekk tarm eller noe liknende. Leaky gut? :klo: Legen ga meg nesten ikke noe informasjon han sa bare at jeg kunne prøve å forandre kostholdet men jeg lever sunt allerede. Har prøvd å google og da kommer glutamin opp som behandling :P 

da skjønner jeg :)

Jeg har tatt glutamin flere ganger og aldri fått bivirkninger. det har aldre de jeg kjenner som har tatt det, så det går nok helt fint :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

da skjønner jeg :)

Jeg har tatt glutamin flere ganger og aldri fått bivirkninger. det har aldre de jeg kjenner som har tatt det, så det går nok helt fint :) 

Tusen takk for svar! Da prøver jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...