AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Del Skrevet 10. juli 2016 Hei! Jeg var på besøk hos kjæresten min sin familie... Plutselig mens vi alle satt i sofaen, dingte det på døra. Det var en fremmed mann som ingen hadde sett før, som lurte på om han kunne komme på besøk. Familien er så gjestfri at han ble invitert inn med en gang, og mannen sa at han bodde i nabolaget og alltid har villet bli kjent med familien. Man kunne se at mannen var brisen Iløpet av det besøket sa han så mange rare ting (som ikke var ment å vær morsomme), at jeg bare ikke kunne stoppe å le... Jeg lo egentlig ikke, men smilte mye og smålo... Det var helt umulig for meg å la være, og jeg prøvde så godt jeg kunne!! Iløpet av den 1.5 timen han var der, begynte jeg plutselig å le kanskje 6-7 ganger (men veldig kort). Broren til kjæresten lo litt også, men han satt bak han mannen, så han såg det ikke... Dette var bare så flaut!!!! Jeg håper så gjerne at dette blir glemt... Åhrr, magen min vrir seg bare jeg tenker på dette!!! Anonymkode: 0692a...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 10. juli 2016 #2 Del Skrevet 10. juli 2016 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #3 Del Skrevet 10. juli 2016 Dersom du hadde fått latterkrampe som hadde vart i evigheter hadde jeg forstått innlegget ditt. Ut ifra hvordan du forklarer det virker det jo bare sånn at du var i et godt humør. Var det noe de sa eller gjorde som får deg til å føle deg så flau over dette? Anonymkode: 18085...d8a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 10. juli 2016 #4 Del Skrevet 10. juli 2016 Hvis de er så inkluderende at de inviterer en fremmed, full mann inn i stua, så aksepterer de helt sikkert litt latter fra svigerdatteren sin uten å tenke over det. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #5 Del Skrevet 10. juli 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom du hadde fått latterkrampe som hadde vart i evigheter hadde jeg forstått innlegget ditt. Ut ifra hvordan du forklarer det virker det jo bare sånn at du var i et godt humør. Var det noe de sa eller gjorde som får deg til å føle deg så flau over dette? Anonymkode: 18085...d8a Jeg begynte liksom plutselig å le, mens alle andre var stille, fordi jeg tenkte på ting han hadde sagt Altså det gav ingen mening at jeg lo akkurat da... De andre i familien smilte også, men følte det ble liiitt mer åpenbart med meg Anonymkode: 0692a...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 10. juli 2016 #6 Del Skrevet 10. juli 2016 Herregud, dette er da ingen big deal. Jeg reagerer mer på at familien inviterer inn en full, ukjent mann... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 11. juli 2016 #7 Del Skrevet 11. juli 2016 4 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev: Herregud, dette er da ingen big deal. Jeg reagerer mer på at familien inviterer inn en full, ukjent mann... Syns det var veldig hyggelig av dem jeg! Blir så glad når folk er rause istedenfor skeptiske og uvennlige! TS,det går nok fint. De andre smilte jo også. Såfremt denne mannen ikke fortalte om tragiske ting mens du lo,så er det vel ok. Og om ikke latteren din var hånlig,men det virker ikke sånn :-) Håper også at fyren ikke får fyllenerver av dette,men at han er en ålreit fyr som kan bli en nabo de kan omgåes :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. juli 2016 #8 Del Skrevet 11. juli 2016 Om de ber en fremmed full mann inn i et familieselskap, får de tåle latter. Jeg tror jeg hadde sett det komiske i bare det og fått et lite latterkick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sule Skrevet 11. juli 2016 #9 Del Skrevet 11. juli 2016 Dette blir fort glemt! Faktisk i den litt merkelige situasjonen så tror jeg at du taklet det best tross alt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #10 Del Skrevet 11. juli 2016 Tror det er bare du som tenker over dette i ettertid. Anonymkode: e457c...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå