Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2004 #2 Skrevet 7. november 2004 I dag da jeg skulle hjelpe min bedre halvdel (det skal vel ikke mye til for å være det da... :oops: ) med å ordne seg på håret så klarte jeg å bruke hårfjerningskrem istedet for den brylkremen jeg skulle brukt. Han er nå skinnhead
Gjest Odense Skrevet 7. november 2004 #3 Skrevet 7. november 2004 I dag da jeg skulle hjelpe min bedre halvdel (det skal vel ikke mye til for å være det da... :oops: ) med å ordne seg på håret så klarte jeg å bruke hårfjerningskrem istedet for den brylkremen jeg skulle brukt. Han er nå skinnhead kødder du eller?? Det er jo slikt en ser på film!
Linemor Skrevet 8. november 2004 #4 Skrevet 8. november 2004 tror ikke jeg har rukket så mange tabber hittil i dag. har stort sett sittet i ro. men det er aldri godt og vite med meg. jeg er så utrolige klomsete for tiden.
-Fisken- Skrevet 8. november 2004 #6 Skrevet 8. november 2004 Jeg også. MEn våknet heldigvis kun 5 minutter for sent av at det pep inn en melding på mobilen min.
Gjest Litjmæ Skrevet 9. november 2004 #7 Skrevet 9. november 2004 Hadde boket morgenyoga 6.45 i dag, det kom jeg på da vekkerklokka ringte fem over sju :-?
Gjest gjesta Skrevet 9. november 2004 #8 Skrevet 9. november 2004 Jeg skjønner ikke at det er mulig å ta feil av brylkrem og hårfjærningskrem! hehe Ble ikke typen veldig sint? det hadde min blitt!
Gjest gjest1 Skrevet 9. november 2004 #9 Skrevet 9. november 2004 Denne høres veldig fjortis ut, men pinlig var det likevel! Jeg satt i klasserommet og fortalte om en film jeg hadde hørt om hvor ei dame plutselig brøler "SUCK MY TITTIES" med grov stemme. Dette skulle så klart gjentas av meg og da stoppet det en guttevalpgjeng utafor døra og sto og glodde, vel jeg hylte "IKKE DERE DA" hohoho så jeg beholdt litt av min stolthet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå