Anonym21 Skrevet 10. juli 2016 #1 Skrevet 10. juli 2016 Hei. Vet ikke om jeg poster dette på riktig sted men jeg prøver. Jeg bare lurer på noe angående hawaiian tropic solkrem og om andre har hatt samme opplevelse med denne. For 3 år siden var jeg i syden, hadde den type solkrem og gjorde alt etter boka, smurte meg om morgen og etter hver gang jeg badet. solkremen hadde solfaktor 30. Jeg ble ekstremt solbrent med store blemmer over hele skulderen. Tok ganske lang tid før huden ble leget skikkelig. Etter dette er huden min helt håpløs på dette området. Så fort jeg tar av tskjorta så blir jeg brent og det skikkelig også. I Helga var jeg i Sverige og badet litt en dag, er nesten ikke rød men ble tydeligvis litt brent. Dette gjorde ikke vondt før 2 dager etter og ble så intense smerter at jeg må på legevakta. Vet det høres pinglette ut og reise til legevakt bare fordi jeg er litt solbrent , men jeg har aldri kjent en så fæl smerte. Så det jeg lurer på, tror dere det er noe vits i det heletatt å prøve å klage til hawaiian tropic ? Har jo blitt skadet for livet virker det dessverre som.
Forundret.. Skrevet 10. juli 2016 #2 Skrevet 10. juli 2016 Kommer helt sikkert ingen vei med det. Har selv brukt 2 flasker men med faktor 10 i fjor og i år med null problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå