Gå til innhold

Utrolig ubehagelig opplevelse med nabomannen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det har akkurat flyttet inn nye naboer i huset ved siden av, et par i 40-årene med barn. De har kommet bort og hilst på, og faren min har småpratet litt med mannen. I dag sendte han meg plutselig en venneforespørsel, noe jeg syntes var en utrolig rar ting å gjøre. Og som om det ikke skulle være nok sendte man meg en melding og lurte på om jeg ville ta en øl. Jeg er ikke gammel nok til å drikke øl, og dessuten er det grusomt ekkelt at han i det hele tatt spurte om noe sånt. Og hva med familien? Jeg har lyst til å si det til pappa, men vet ikke helt hva jeg burde gjøre. 

Anonymkode: e879c...18c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Naboen din er vel han som har skrevet her på KG for litt siden, om nabojenta han ville knulle. Noen foreslo at han skulle by på øl, men han visste ikke om hun engang var gammel nok til det. 

Er dette sant, så forteller du dette til dine foreldre med en gang. Nå.

Anonymkode: 7ed00...a05

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fortell til faren din at den kåte gamle grisen av en nabo prøver seg på deg!

Anonymkode: cd5bd...70c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Naboen din er vel han som har skrevet her på KG for litt siden, om nabojenta han ville knulle. Noen foreslo at han skulle by på øl, men han visste ikke om hun engang var gammel nok til det. 

Han var vel singel, så tror dessverre ikke det er samme fyren 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, kattepusen skrev:

Si fra til faren din, og blokker fyren.

Blokkerte han med en gang jeg så meldingen. Syntes det er rart at han sendte selv om jeg ikke godtok forespørselen...

Noen som vet om det er noen instillinger på face sånn at de jeg ikke er venner med ikke kan sende meg meldinger heller? Tilfelle noe sånt skjer igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så tråden hans nå, og det er ikk ehan. Stakkars jente...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje han mente å legge til moren din og ikke er helt stø på hvem som er hvem?

Anonymkode: 40b27...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han mente å legge til moren din og ikke er helt stø på hvem som er hvem?

Anonymkode: 40b27...2b9

lol

Anonymkode: 0cea1...162

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er GARANTERT ikke den rette nabodama som skrev HI her!! GARANTERT bare en av oss andre som også har fått seg en god latter av den andre tråden her. ;) 

Anonymkode: ae3fc...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Opplevde noe lignende for noen år siden. Var på en visning, der han mannen hadde litt kjennskap til mine foreldre. Han hadde kone og barn der. Etter at jeg var der, sendte han meg en sms ( hvordan i huleste fant han tlfnr mitt ) der han fortalte meg hvor vakker han synes jeg var og omm jeg ville ta en øl med han en dag... Jeg svarte selvsagt ikke, og har ikke sagt det til mine foreldre heller, da jeg synes det hele var pinlig. Hva er det med sånne menn?

Anonymkode: a7ee2...0cd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...