AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Skrevet 10. juli 2016 Alle har dårlig selvtillitt en gang i blandt. Hva gjør du for å føle deg bedre på dager det er som værst? Selv tar jeg kanskje en hjemme dag. Bruker penger på hår, sminke og kanskje litt klær, så kjøper jeg meg litt selvtillitt inndirekte. *som å tisse i buksa for å holde seg varm* Anonymkode: 028a5...825
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #2 Skrevet 10. juli 2016 Drikker meg drita. Anonymkode: 523a7...36f 1
Vesentlig Skrevet 10. juli 2016 #3 Skrevet 10. juli 2016 Høres kanskje teit ut, men hvis jeg er med andre pleier jeg å ta på meg et slags alter ego. Jeg later som om jeg er den kuleste personen jeg vet og det blir en slags skuespill-lek med meg selv. Funker ikke det drar jeg hjem tidlig og slappet av og driver selvpleie. (selv om noen ganger (ganske ofte) har jeg en tendens til å ødelegge for meg selv og dra meg selv lenger ned...) 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #4 Skrevet 10. juli 2016 Sminker meg litt ekstra og tar på fine klær og høye hæler. Anonymkode: 0d9ff...df3 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #5 Skrevet 10. juli 2016 Minner meg selv på at det ikke hjelper å ha dårlig selvtillit, at det ikke gagner verken meg selv eller andre. Man må bite tenna sammen og prøve å gjøre det beste man kan ut av situasjonen og forbedre det som er mulig. Resten må man akseptere er uforanderlig. Mener da hovedsaklig personlighetstrekk, er ikke så farlig med utseende Anonymkode: eb1b8...dfd 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #6 Skrevet 10. juli 2016 Griner. Er ikke en dritt jeg kan gjøre. Anonymkode: 76da0...8c0 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #7 Skrevet 10. juli 2016 Passer i hvert fall vekten den dagen. Er ikke en trøstespiser - ikke faen om jeg skal være nedfor OG lubben. Bedre om jeg kan legge meg vel vitende om at jeg er i kaloriunderskudd. Trener. Går og tar litt sol. Dusjer og barberer alt, samt tar hårkur. Steller negler og lakkerer dem dypt røde. Åpner en flaske vin. Anonymkode: 99443...aaf 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #8 Skrevet 10. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Drikker meg drita. Anonymkode: 523a7...36f Hahahaha! 😄 Anonymkode: f35dc...808
Gjest Krigerunge Skrevet 11. juli 2016 #9 Skrevet 11. juli 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Passer i hvert fall vekten den dagen. Er ikke en trøstespiser - ikke faen om jeg skal være nedfor OG lubben. Bedre om jeg kan legge meg vel vitende om at jeg er i kaloriunderskudd. Trener. Går og tar litt sol. Dusjer og barberer alt, samt tar hårkur. Steller negler og lakkerer dem dypt røde. Åpner en flaske vin. Anonymkode: 99443...aaf Fungerer alltid. Etter et par glass, eventuelt en flaske, er man vakker som fy. Dagen etterpå ikke fullt så vakker, men et glass til gjør susen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå