Gå til innhold

har du prøvd?

Gjest LoisLane

Har du prøvd narkotika?  

1 stemme

1. 1. Har du prøvd narkotika?

• Nei
      54
    • Ja
      19

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri prøvd stoff og må innrømme at jeg føler meg kanskje for blank på dette området..... Ikke det at jeg vil prøve, men jeg har ei datter på 7 år og må si jeg GRUER meg til hun blir i tenårene!! For her i Tromsø har jeg inntrykk at det er VELDIG vanlig med 'party-dop' og jeg er ikke sikker på om hvis hun skulle bli fristet til å prøve det, at jeg vil merke det.....

Må bare prøve og snakke fornuftig med henne, så hun ikke blir fristet..... -tror åpenhet er viktig her, ja....

'Bekymret allerede....' :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller aldri prøvd narkotika av noe slag, og kommer heller ikke til å gjøre det:) Men har mange venner som bruker det.. Liker jo ikke de gjør det sånn egentlig :-? Men syns det er urettferdig at jeg også lett blir stempla som missbruker pga av at jeg er venner med dem.. :( Men.. så leneg jeg vet det selv at jeg ikke skal prøve, er det jo greit nok.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NIX!

Min vennegjeng røyker ikke engang, så det er ganske langt vekke fra meg ....

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok prøvd, men det er heldigvis noen år siden nå. Prøvde ut litt av hvert, hasj, amfetamin og extasy. Angrer ikke på at jeg prøvde, nå vet jeg hva det er og trenger ikke være nysgjerrig på det ihvertfall.

Men som sagt, det er noen år siden, og jeg har ingen planer om (eller behov for) narkotika igjen. Holder meg til øl og vin, røyker ikke heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som prøver narkotika må være mindre intelligente!!! Det er min mening!! Beklager å såre og provosere, men det er min sterke mening. HVA ER VITSEN?? Pføy!

Legger til at jeg aldri har prøvd, kommer ikke til å prøve, heller!!

(Bare så jeg ikke blir misforstått: Jeg påstår ikke at jeg er intelligent, altså... :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Har aldri prøvd, og kommer aldri til å gjøre det heller. :briller:

Har ikke prøvd å røyke engang, jeg! Men er ikke sååå prektig, jeg har ingen hemninger mot å drikke til jeg nesten stuper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!!!

Jeg har aldri tatt sjansen, ei har jeg noen gang hatt lyst til å pröve noen som helst av de narkotiske stoffene som florerer.....

Det som er litt trist er at jeg har en veninde som mistet sine barns far, pga en overdose. Döttrene hennes var 4 og 6 år... Helt forferdelig!!!!

Og så har jeg en bror som er tung narkoman.....

Aldri om jeg noen gang kommer til å röre noe som helst!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd hasj en gang når jeg var..eh.. rundt 18 tenker jeg?

Syntes igrunnen det smakte like pyton som det lukter, drakk vin den kvelden, og de to trekkene jeg tok ga ikke noen virkning.

Så, da har jeg prøvd det! kan overhode ikke tenke meg å prøve det igjen, vet jo allerede at jeg ikke liker smaken. Har alt imot å prøve sterkere saker, og det kommer (med hånden på hjertet) aldri til å skje!

Men jeg er gudene så glad for at jeg ikke er 16 idag!!! Vi drakk både polsprit, hjemmebrent og div., så jeg er ikke overbevist om at vi hadde holdt oss borte fra E og lignende om vi hadde vært like unge og dumme i dag!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nathalie

Har prøvd hasj et par ganger da jeg var yngre, men fikk aldri noen virkning, så det var liksom ikke så spennende som jeg hadde trodd... Derfor frister det heller ikke til gjentakelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...