Gjest LoisLane Skrevet 19. juli 2002 #1 Skrevet 19. juli 2002 Jeg har aldri prøvd narkotika av noe slag, og begynner nesten å tro at jeg er en slags avviker! Er det virkelig så vanlig som enkelte aviser/ blader skal ha det til? :o
Gjest Lea Skrevet 19. juli 2002 #2 Skrevet 19. juli 2002 Har aldri prøvd stoff av noe slag og har heller ikke følt meg fristet. Kjenner en del folk som har vært borti litt av hvert, men de kjenner meg vel for godt til å "presse" meg.
Gjest Kinga Skrevet 20. juli 2002 #3 Skrevet 20. juli 2002 Har aldri prøvd sånt, skyr det som pesten...
Gjest care Skrevet 20. juli 2002 #4 Skrevet 20. juli 2002 ...ikke jeg heller, ble nesten overrasket over hvor mange her inne som ikke hadde prøvd det............. :blunke: positivt..................
Linnda Skrevet 20. juli 2002 #5 Skrevet 20. juli 2002 Har aldri prøvd, og har heller aldri følt meg fristet.
@lfa Skrevet 20. juli 2002 #7 Skrevet 20. juli 2002 Jeg har heller aldri prøvd. Har heller ikke hatt lyst til å prøve...
Julie Skrevet 20. juli 2002 #8 Skrevet 20. juli 2002 Aldri. Men som andre nevnte ovenfor, kjenner en folk som har prøvd både hasj, amfetamin og heroin. Klems, Julie
Saga Skrevet 20. juli 2002 #9 Skrevet 20. juli 2002 Har prøvd Hasj, da jeg var 16. Kjente ikke noen forskjell egentlig, begynte å le litt sånn febrilsk men jeg vet ikke. Har ikke behov for å prøve narkotika - ikke hasj heller.
Gjest Qlio Skrevet 20. juli 2002 #10 Skrevet 20. juli 2002 Har aldri prøvd, og er stolt av det. Men å si at jeg aldri har lurt på hvordan det er....... det ville vært en gedigen løgn!!!Klart man lurer på hvordan dette funker.... hvertfall jeg. Det må jo være spesiellt, siden folk gjør det igjen og igjen. Men jeg er av den typen, at hvis jeg liker noe, gjør jeg det igjen. Alle vet jo at narkotika er farlig, og jeg kommer aldri til å prøve dette (siden jeg vet hvordan jeg er med andre ting, må jeg ta den konsekvensen at jeg ikke kan finne ut OM dette er så bra som folk sier).
Gjest Duchess Skrevet 20. juli 2002 #11 Skrevet 20. juli 2002 Ja, hasj. Virkningen var så god at jeg måtte kutte ut vennene mine som dreiv med det for ikke å bli dratt inn i noe jeg ikke ville klare å komme meg ut av
Thea Skrevet 20. juli 2002 #12 Skrevet 20. juli 2002 Her jeg bor nå blir man nesten sett på som sær og rar om man ikke bruker noe.Unger nede i 12-13 år`s alderen er avhengige av sterke stoffer allerede.Er ikke mange mnd siden hele bygda ble klistra på forsida av både VG og Dagbladet på grunn av % andelen av skole ungdommene som bruker narkotika.Den var høy. Så jeg er temmelig sær siden jeg hverken drikker alkohol,røyker eller bruker narkotika.Jeg drikker ikke kaffe en gang jeg Kommer aldri til å prøve heller.Er alt for fornuftig til det jeg.Eller prektig som andre sier
ayay Skrevet 20. juli 2002 #13 Skrevet 20. juli 2002 Ja dt er mange som bruker narkotika.Spesilet folk på alderen min.15.Nå har jg utrolig mange venner som bruker forskjellige typer dop.Hyppere er veldig populært for dem.De tror det er så kult.Jg holder mg borte fra det. Mn hva vet vel lille jeg.
marigull Skrevet 20. juli 2002 #14 Skrevet 20. juli 2002 Har aldri prøvd noen narkotiske stoffer, og har vel aldri hatt lyst heller... bortsett fra når jeg skulle opereres, og fikk beroligende... ble passe rusa da
Barbie Skrevet 20. juli 2002 #16 Skrevet 20. juli 2002 Det eneste jeg har prøvd er hasj. Var på en fest for noen år siden,og tok i mot tilbudet om å forsøke. Prøvde det ved et par andre anledninger også,men kan ikke si det frister til gjentagelse. Det hadde liten eller ingen virkning på meg. Ismen
Kid-a Skrevet 20. juli 2002 #17 Skrevet 20. juli 2002 Ja... har prøvd hasj en del ganger. Det er veldig gøy... altfor gøy. Er en stund siden sist, og skal aldri gjøre det igjen. Hasjen har vært pensla et par ganger, men det teller kanskje ikke som noe annet?! Også prøvde jeg E engang, kombinerte med alkohol og hasj. Etter det roa jeg meg skikkelig... fikk en skikkelig bad-trip (heldigvis). Uffamei, bare så vidt jeg tør innrømme dette... dere er så fryktelig lovlydige her inne...
xeyes Skrevet 21. juli 2002 #18 Skrevet 21. juli 2002 Nei, har aldri prøvd og kommer aldri til å gjøre det! -xeyes
Vala Skrevet 21. juli 2002 #19 Skrevet 21. juli 2002 Nei, har ikke det. Har en del venner som røyker litt (hasj) men det er ikke noe for meg og det aksepterer de. Eneste gangen jeg har vært "høy" var da jeg ble operert for et par år siden. Jeg grudde meg så utrolig mye at sykepleieren ga meg litt ekstra så jeg skulle slappe av. Jeg husker jeg var i strålende humør hele operasjonen, ba blant annet den kjekke svenske assistentlegen ut på kino.. :o :D Men fy søren så dårlig jeg var etterpå!
Klips Skrevet 22. juli 2002 #20 Skrevet 22. juli 2002 Jøss, nå ble jeg overrasket, såå få som har prøvd!?! Trodde jeg var ganske sær. Var nok tilfeldigheter da jeg var ung. Og godt er det, for jeg blir sosialt avhengig av absolutt alt som er kos, til og med vareprøver på Nicotinell uten nikotin!!!!!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå