Gjest Mysticgirl Skrevet 10. juli 2016 #21 Skrevet 10. juli 2016 Ja, det er spennende, deilig og ekstremt tennende
CIM Skrevet 11. juli 2016 #22 Skrevet 11. juli 2016 Den 10.7.2016 at 22.18, AnonymBruker skrev: Stakkars deg Og mannen din... Jeg syntes penis er kjempesexy, elsker å suge og runke mannen min, elsker å se på når han spruter, og vil gjerne bli sprutet i ansiktet, munnen, brystet osv. Anonymkode: ea34e...08c Jeg vil ha en dame som deg :-)
CIM Skrevet 11. juli 2016 #23 Skrevet 11. juli 2016 Hva med å se mannen runke seg selv til orgasme..... er det mer spennende/tennende?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #24 Skrevet 11. juli 2016 1 minutt siden, CIM skrev: Hva med å se mannen runke seg selv til orgasme..... er det mer spennende/tennende? Nope. Anonymkode: a84ea...b39 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #25 Skrevet 11. juli 2016 3 minutter siden, CIM skrev: Hva med å se mannen runke seg selv til orgasme..... er det mer spennende/tennende? Nei. Anonymkode: da959...ac6 1
SlemUlv Skrevet 11. juli 2016 #26 Skrevet 11. juli 2016 Sier meg enig med noen tidligere i tråden jeg: en tilfeldig fyr/penis; aldeles ikke. ugh. Min kjære(noen jeg er glad i/elsker) Jaaa! Det er kjempe gøy! Se og høre ham nyte det jeg gjør <3 fantastisk
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #27 Skrevet 11. juli 2016 24 minutter siden, CIM skrev: Hva med å se mannen runke seg selv til orgasme..... er det mer spennende/tennende? Så klart er det det, men jeg vil gjerne være med da. Er egentlig ganske fascinert av peniser, kan ofte bli kåt om jeg ser en kjekk man, og tenker på at han har en penis gjemt under buksen, hvor merkelig det enn nå høres ut. Men jeg liker menn og ser opp til dem, og penisen er jo en veldig stor del av det å være en mann, så da liker jrg så klart den delen også. Anonymkode: ea34e...08c
CIM Skrevet 11. juli 2016 #28 Skrevet 11. juli 2016 (endret) Klart du skal få være med "Anonymkode: ea34e...08c" Beroligende å høre at noen kvinner fascineres av den fantastiske innretningen som en penis tross alt er. Det er like merkelig at du blir kåt av tanken på en penis gjemt i buksen på en kjekk mann, som jeg blir kåt av tanken på et truseløst og glattbarbert kvinnekjønn under kjolen på en vakker kvinne. Selv blir jeg utrolig kåt av å få runke meg selv til utløsning for min kvinne Endret 11. juli 2016 av CIM
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #29 Skrevet 11. juli 2016 4 minutter siden, CIM skrev: Klart du skal få være med "Anonymkode: ea34e...08c" Beroligende å høre at noen kvinner fascineres av den fantastiske innretningen som en penis tross alt er. Det er like merkelig at du blir kåt av tanken på en penis gjemt i buksen på en kjekk mann, som jeg blir kåt av tanken på et truseløst og glattbarbert kvinnekjønn under kjolen på en vakker kvinne. Selv blir jeg utrolig kåt av å få runke meg selv til utløsning for min kvinne Mente at jeg blir kåt bare av tanken på at han faktisk har en penis. Høres ut som dere har til sunt forhold! Skjønner meg ikke på alle kvinnene som syntes at sæd og peniser, og mannens nytelse, er noe ekkelt. Anonymkode: ea34e...08c
CIM Skrevet 11. juli 2016 #30 Skrevet 11. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mente at jeg blir kåt bare av tanken på at han faktisk har en penis. Høres ut som dere har til sunt forhold! Skjønner meg ikke på alle kvinnene som syntes at sæd og peniser, og mannens nytelse, er noe ekkelt. Anonymkode: ea34e...08c Ikke bare ekkelt men nærmest en fiendtlig holdning. Stakkars menn. Det å være kåte sammen er det mest fantastiske vi har. Jeg elsker kvinner som ikke er redd for å vise at de er kåte. Hadde jeg bare hatt et forhold
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå