Gjest gjest1 Skrevet 7. november 2004 #1 Skrevet 7. november 2004 Har akkurat sett den på DVD, og likte den kjempegodt! Men er det noen der ute som aner hva Bob hvisket Charlotte i øret da de sa farvel? Da jeg så filmen synes det funket veldig bra at vi ikke hørte det, men nå er jeg blitt så fryktelig nysgjerrig...
Piñacolada Skrevet 7. november 2004 #2 Skrevet 7. november 2004 Det er ikke meningen at man skal vite hva han sier. Man må tenke det ut selv. Forøvrig en utrolig vakker film!
Gjest gjest1 Skrevet 7. november 2004 #3 Skrevet 7. november 2004 Føy! Nysgjerrighet lønner seg ikke! Fant flere forslag på nettet, men ingen er tilfredstillende. Jeg skulle latt det være som et bittersøtt mysterium, istedet har jeg nå disse dumme forslagene surrende i hodet. Og så snublet jeg over et intervju der Scarlett Johansson sa: "Of course I realized when we were making the film that Charlotte and Bob are desperately in love." Og det var I ALLE FALL feil i forhold til min oppfatning av filmen. Noe av det jeg likte best med filmen var at man kunne lese nesten det man ville inn i opplevelsene deres, at man ikke ble fortalt at dette er to som forelsker seg. Føy!
ivanka Skrevet 10. november 2004 #4 Skrevet 10. november 2004 øh. synes det var helt innlysende som scarlett sa jeg. hva var det du trodde de gjorde da? kommer ikke helt på så mange alternative tolkninger, så nå blir jeg litt nysgjerrig her.
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2004 #5 Skrevet 10. november 2004 øh. synes det var helt innlysende som scarlett sa jeg. hva var det du trodde de gjorde da? kommer ikke helt på så mange alternative tolkninger, så nå blir jeg litt nysgjerrig her. Vennskap? Far/datter-aktig? To skjebner som krysset samme spor en kort stund? For eksempel. Synes ikke de virket så desperat forelsket.
ivanka Skrevet 10. november 2004 #6 Skrevet 10. november 2004 de tre elementene er jo til stede de og, men jeg opplevde dem vel mer som aspekter av forelskelsen. men jeg er ikke noen fasit, jeg liker en grad av tvetydighet som gir rom for personlige tolkninger.
Suzy Skrevet 11. november 2004 #7 Skrevet 11. november 2004 Det vr en fantastisk vakker film - klart de var forelsket! Og jeg forestilte meg at han fortalte akkurat det til henne da han hviket inn i øret hennes på slutten.. Det er nå meg da.. :-)
Vercetti Skrevet 11. november 2004 #8 Skrevet 11. november 2004 Herregud, jeg elsket den filmen! NYDELIG kamerabruk, nydelige personskildringer og Bill Murray er humoristen over alle! Og Scarlett er direkte nydelig, hjelper på det, høhø.
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2004 #9 Skrevet 13. november 2004 Jævla kjedelig dritfilm, klarte bare å se halve før jeg røska ut plata, og satte på noe annet.
nyibyen Skrevet 13. november 2004 #10 Skrevet 13. november 2004 Jævla kjedelig dritfilm' date=' klarte bare å se halve før jeg røska ut plata, og satte på noe annet.[/quote'] ENIG!!! Puh, trodde jeg var den eneste i verden som syntes den var utrolig kjedelig. Og jeg er glad i film og har en bred smak! Ingen av karakterene var særlig interessante, og i allefall ikke sympatiske, og det hele smakte av husmordrama ispedd litt "forbuden frukt" og en Bill Murray som - ærlig talt - ikke akkurat er troverdig som interessant og ettertraktet av en ung og søt kvinne. Men jeg hadde vel litt for høye forventninger da... jeg så ferdig hele filmen for jeg tenkte at den må jo ta seg opp mot slutten.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. november 2004 #11 Skrevet 14. november 2004 Jeg er så enig! Så ferdig hele filmen,men holdt på å kjede livet av meg.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 15. november 2004 #12 Skrevet 15. november 2004 :o Den er da en av de flotteste og vakreste filmene jeg har sett.. Kjedelig? ..nei Jeg tolket den dithen at de deler venneskapet, det veldig spesielle og dype vennskapet, og at grensen mellom kjärlighet og dypt vennskap er utydlig. Og viskes bort mellom de. Det er kjemien dem imellom som er det mystiske, og kanskje tilfeldig passerende. men likevel sterkt. fantastisk filmet!
Malou Skrevet 15. november 2004 #14 Skrevet 15. november 2004 Jeg har desverre ikke fått sett den ennå, men skal definitivt se den snart. Har inntrykk av at det er en skikkelig stemningsfilm.
Mitzi Skrevet 25. november 2004 #16 Skrevet 25. november 2004 Jeg har nettopp sett den, og jeg ELSKET den. Scarlett er så nydelig og uskyldig, Bill Murray spilte så utrolig bra. Nydelig filming, og fantastisk hvordan Sophia Coppola har skapt stemningen i filmen. Og det tvetydige forholdet mellom Bob og Charlotte er noe av det beste med hele filmen. Man kan jo tolke det dit man selv vil. Da Bob hvisket i øret til Charlotte på slutten, spruta tårene hos meg, i all fall. Hva han sa....? Det er ikke godt å si, men det virket i all fall som det trøstet dem begge, og lot dem få en slags "closure", slik at de kunne fortsette hver for seg.
Saga Skrevet 25. november 2004 #17 Skrevet 25. november 2004 Dette er kanskje en av de dårligste filmene jeg har sett. Kjedelig.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 25. november 2004 #18 Skrevet 25. november 2004 nei nei nei! ikke kjedelig se den engang til!
LilleBille Skrevet 25. november 2004 #19 Skrevet 25. november 2004 Nå må jeg nesten se den.. siden det er så delte meninger om den
Saga Skrevet 25. november 2004 #20 Skrevet 25. november 2004 Jeg lo ikke en eneste gang, jo. Ikke ble jeg sjarmert heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå