AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Skrevet 10. juli 2016 Hola! Jeg er mann og begynt med nettdating og på beskrivelse av mannen kvinnene ønsker seg så kan det f.eks stå "høy og kjekk:-)" Også kommer det en tekst hvor man er mindre overflatisk i beskrivelsen av hva man ønsker seg. Synes sånt er vanskelig, for betyr "høy og kjekk:-)" at det hadde vært drømmen og også "alle" andre damers drøm, eller betyr det at om man ikke er høy så er det dealbreaker. Det med høy ser jeg oftest hos høye damer(180+) og er da kravet at man må være høyere enn dama ? Anonymkode: 06b96...aaa
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #2 Skrevet 10. juli 2016 Ikke så veldig bokstavelig. Ta alt med en klype salt. Turer i skog og mark = Sitter mest i sofaen, men går til butikken nå og da Sporty og liker å trene = skitur et par ganger i påsken Høy og kjekk = litt lengre enn dama og ikke se helt takras ut Anonymkode: 20890...758 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #3 Skrevet 10. juli 2016 Dersom det står i profilen at hun ønsker en høy mann er det ganske hjernedødt av en lav mann å ta kontakt. Min tanke er at det som står i profilen til vedkommende er viktig nok til at det er skrevet ned. De som ikke har så klare rammer har gjerne ikke så spesifikke ønsker. Anonymkode: 3d1e9...581
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #4 Skrevet 10. juli 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke så veldig bokstavelig. Ta alt med en klype salt. Turer i skog og mark = Sitter mest i sofaen, men går til butikken nå og da Sporty og liker å trene = skitur et par ganger i påsken Høy og kjekk = litt lengre enn dama og ikke se helt takras ut Anonymkode: 20890...758 Du har så rett! Minner meg om en venninne jeg delte leilighet med en gang. Hun oppga trening og snowboard som interesser, sannheten var at hun hadde vært to ganger i bakken i løpet av vinteren og det var det. Anonymkode: d7d85...d84
Inwe Skrevet 10. juli 2016 #5 Skrevet 10. juli 2016 Om jeg skulle skrevet noe sånt hadde høy antagelig vært med som en del av teksten, men nå dater jeg en som er 6 cm lavere enn meg. Så sånne ting er ikke absolutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå