Gå til innhold

Ideer til sunne mellommåltider og snacks

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!
Nå har jeg lagt paddeflat i to uker med en skikkelig lungebetennelse, men er snart helt frisk (heldigvis). Disse ukene har det gått mye i varm drikke og suppe, samt at kostholdet ikke har vært helt på topp. Nå er jeg slapp og fæl, med et helt sykt konstant sukkersug.
Derfor tenkte jeg at det var på tide å ta opp igjen de gode vanene med trening og kosthold fra før jeg ble syk.
Jeg spiser stort sett sunt og variert, med masse frukt og grønt. Men jeg merker at jeg har spist meg litt lei på det ''typiske'' som frukt, yoghurt, cottage cheese o.l. Så derfor lurer jeg på om noen har noen sunne og gode tips til lette måltider som kveldsmat, snacks og mellommåltider? Tar gjerne i mot tips til dager jeg er på farten og ikke rekker mat til ''normal'' tid :biggrin: 

Anonymkode: 4f4bc...1a0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så derfor lurer jeg på om noen har noen sunne og gode tips til lette måltider som kveldsmat, snacks og mellommåltider?

Alt kan spises som et mellommåltid så lenge du begrenser mengden av det.

Selv spiser jeg ofte kokte egg i farta, for å gi deg et eksempel på noe som du kanskje ikke ser på som snacks. 

Anonymkode: 5bb36...65d

Skrevet

Fullkorn tortillalefse med avokado, salat, mais, agurk, paprika, skinke og ost:) kjapt å lage, og kan fint lages kvelden før og til med seg i vesken når en skal på farten!:) 

Smoothie med banan, bringebær, yoghurt, og mango er veldig godt!

Skrevet

litt mørk sjokolade, aller helst raw sjokolade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...