AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Skrevet 10. juli 2016 Jeg er nysgjerrig. Hva synes du gjør en skinnjakke harry, og eventuelt hva liker du i en skinnjakke? Jeg skal kjøpe meg en og merker at jeg er clueless. Anonymkode: 22b16...ba9
Salka Skrevet 10. juli 2016 #2 Skrevet 10. juli 2016 Jeg elsker korte, enkle skinnjakker og de må helst være svarte. Sølvfargede glidelåser på selve jakken og lommene. Liker ikke knapper, må være glidelåser. Nagler og lenker gjør jakken Harry syns jeg. Og ikke minst sånn slitt brun skinnjakke som Piirka har, det er Harry det! 1
PaperFlower Skrevet 10. juli 2016 #4 Skrevet 10. juli 2016 7 minutter siden, Salka skrev: Og ikke minst sånn slitt brun skinnjakke som Piirka har, det er Harry det! Helt enig med den. Bilde.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #5 Skrevet 11. juli 2016 Nagler og frynser gjør den griseharry Anonymkode: 7890a...eb0
Yme Skrevet 11. juli 2016 #6 Skrevet 11. juli 2016 Hmm... Veit ikke, egentlig. Syns det ser harry ut på menn, men fint på damer. Lurer på om jeg syns det er et dameplagg, på samme måte som sko med høye heler, og at det er derfor det er rart på menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå