AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Skrevet 10. juli 2016 Hei! Planen er å ta en tatovering oppå foten. Det er et nokså enkelt motiv, og tatoveringen skal helst være svart/skyggelagt, ikke farger. Og som alle andre som tar tatovering, ønsker jeg at den skal ha fine linjer og en fin ‘flyt’, hvis dere skjønner hva jeg mener. Jeg har tatt to tatoveringer tidligere på to ulike tatoveringsstudioer, men jeg vil gjerne høre hva dere kan anbefale. Dersom du har en tatovør/tatoveringsstudio som er flinke og muligens litt rimeligere, så bare si ifra (jeg vet at man får det man betaler for, og man må jo regne med å punge ut en del hvis man vil ha en skikkelig tatovering, men skader jo ikke å høre). Takk for svar Anonymkode: 38162...b1d
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #2 Skrevet 10. juli 2016 Det kommer litt an på motivet du skal ha. Mange av de seriøse studioene i dag har jo tatovører som spesialiserer seg på enkelte stiler Så spørs det litt hvor i landet du befinner deg. Jeg vil varmt anbefalle Memento Tattoo i Oslo, både Kari og Camilla der er kjempeflinke. Ikke så halvgærne på pris heller, syns jeg Anonymkode: 39d44...8ea
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #3 Skrevet 10. juli 2016 Kanskje litt relevant hvor du bor i landet eller flyr du gjerne til Trondheim for å tatover deg, liksom? Anonymkode: 89f92...34f
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #4 Skrevet 10. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer litt an på motivet du skal ha. Mange av de seriøse studioene i dag har jo tatovører som spesialiserer seg på enkelte stiler Så spørs det litt hvor i landet du befinner deg. Jeg vil varmt anbefalle Memento Tattoo i Oslo, både Kari og Camilla der er kjempeflinke. Ikke så halvgærne på pris heller, syns jeg Anonymkode: 39d44...8ea 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje litt relevant hvor du bor i landet eller flyr du gjerne til Trondheim for å tatover deg, liksom? Anonymkode: 89f92...34f Jeg glemte jo helt å skrive hvor jeg befinner meg i landet! Takk for påminnelsen. Holder til på Østlandet, så i Oslo-området, Buskerud og sånt fungerer fint - ts Anonymkode: 38162...b1d
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #5 Skrevet 10. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg glemte jo helt å skrive hvor jeg befinner meg i landet! Takk for påminnelsen. Holder til på Østlandet, så i Oslo-området, Buskerud og sånt fungerer fint - ts Anonymkode: 38162...b1d Memento Tattoo, absolutt. Så har du Geir på Black Cat Ink i Krokstadelva (Drammen), syns han har veldig fine linjer Ta deg god tid og gjør litt research, tatovører har jo forskjellige stiler og måter de gjør tatoveringer på, finn den som passer deg! Jeg er selv godt utstyrt med tatoveringer, og kan innrømme at jeg har brent meg både en og to ganger i de tidligere årene, og det er lite gøy å bruke penger på laser/cover-up nå.. Anonymkode: 39d44...8ea
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #6 Skrevet 10. juli 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Memento Tattoo, absolutt. Så har du Geir på Black Cat Ink i Krokstadelva (Drammen), syns han har veldig fine linjer Ta deg god tid og gjør litt research, tatovører har jo forskjellige stiler og måter de gjør tatoveringer på, finn den som passer deg! Jeg er selv godt utstyrt med tatoveringer, og kan innrømme at jeg har brent meg både en og to ganger i de tidligere årene, og det er lite gøy å bruke penger på laser/cover-up nå.. Anonymkode: 39d44...8ea Takk for tips! Det er absolutt en god idé å bruke god tid på "forarbeidet", ja. Gjorde det i forkant av de to andre jeg har, og er godt fornøyd med dem. Skjønner godt at det er lite gøy å bruke penger på det nå ja - ts Anonymkode: 38162...b1d
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #7 Skrevet 10. juli 2016 Contrast tattoo i Sandefjord er flinke, spesielt på feminine tatoveringer Anonymkode: 03383...d06
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #8 Skrevet 13. juli 2016 Den 10.7.2016 at 0.56, AnonymBruker skrev: Takk for tips! Det er absolutt en god idé å bruke god tid på "forarbeidet", ja. Gjorde det i forkant av de to andre jeg har, og er godt fornøyd med dem. Skjønner godt at det er lite gøy å bruke penger på det nå ja - ts Anonymkode: 38162...b1d Forarbeid er alfa og omega, hehe. Synd jeg fant det ut litt for seint. Tok min første da jeg var 16, og det er vel den eneste jeg har fra før 20 årene jeg har beholdt. De andre er cover-ups eller laserbehandles. Så.. Kvalitet før kvantitet! Spent på å høre hva/hvem du velger, uavhengig av svarene du får her Anonymkode: 39d44...8ea
disgusted Skrevet 15. juli 2016 #9 Skrevet 15. juli 2016 Leading light i drammen er flinke har blitt tattovert av Charlie. Kjempe flink! 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå