AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Skrevet 10. juli 2016 har gjennomgående reise fra oslo til mauritius, men mellom lander i paris og har 1 time og 15 min på meg til neste fly går. er skeptisk til så liten tid, men det er reisebyrå som har lagt opp reisen for meg. er jeg overhysterisk eller vil det funke bra? skal fra terminal 2E til 2G Anonymkode: a1672...58b
Christiane_W Skrevet 10. juli 2016 #2 Skrevet 10. juli 2016 Jeg har ikke byttet fly på CDG, men har byttet fly i Frankfurt med ca 1 time mellom flyene. Det har vært "tight", men det har gått greit alle gangene. Dette har vært på kveldstid hvor det har vært stille på flyplassen og det var ikke kø i passkontrollen (må gjennom passkontroll før man forlater Schengen). Hadde nok slitt på travlere tidspunkter. Jeg gjorde et google søk på å komme seg fra terminal 2E til 2G på CDG - du må ta en shuttlebuss da 2G er et uavhengig bygg. http://easycdg.com/airport-guide/travel-between-terminals-move-around-paris-cdg-airport/navette-bus-terminal-2g/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå