Gå til innhold

Har du opplevd tafsing fra kvinner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften sier sitt, har du det?

Jeg opplever det til stadighet, spesiel når jeg har på trange jeans. Det fremhever konturene av XL-stellet og det øket tafse-lysten til endel kvinner, både unge i 20-åra til de på rundt 50. Er selv 35 og veltrent.

Til kvinnene her inne: Hender det at dere tafser på ukjente menn?

Anonymkode: 14b7f...83e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja til spørsmålet i overskriften. Det er vår byrde å bære, TS, når vi går rundt og er så infernalsk sexy og veltrente med tafselystforsterkende konturer og sånn. 

Men for å være alvorlig - tafsing på fremmede er ikke greit, enten det er menn eller kvinner som tafser. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Ja til spørsmålet i overskriften. Det er vår byrde å bære, TS, når vi går rundt og er så infernalsk sexy og veltrente med tafselystforsterkende konturer og sånn. 

Men for å være alvorlig - tafsing på fremmede er ikke greit, enten det er menn eller kvinner som tafser. 

Hahaha, what? :laugh:

Anonymkode: 7963e...024

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, what? :laugh:

Poenget mitt var at fulle folk tafser på hva som helst, selv om man ikke går i 'trange jeans som fremhever konturene av XL-stellet'. :ler: 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Opplever at kvinner ofte kikker på utstyret. Særlig opplever en dette når en er på trening. Om damer som trener mye er mer opptatt av menns utstyr enn andre vites ikke, men pytt pytt, en skjemmes ikke over det en har. På byen i lystig lag hender det at enkelte er borti, og enkelte lukter på en. Damer er vell som menn, glad i det annet kjønn. Andre er mer forsiktige, men det non verbale sier ofte mer enn ord. Rødming, nesebor, sjenanse, blikket, pusten, posering osv sier sitt. Ikke det at en hiver seg med nødvendigvis, men hvorfor ikke bare være hyggelig tilbake når folk signaliserer interesse? Særlig hvis de er edru og høflige. Som mann aksepterer jeg at jeg er et seksuelt vesen, og at kvinner ikke er så ulike menn som vesen. Og bra er det.

Anonymkode: 6df0b...ed5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei desverre så "heldig" har har jeg aldri hvert... snufs 😢

Anonymkode: 28d7e...ae9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det der tviler jeg sterkt på er sant. Ingenting er mere usexy, harry og turnoff som menn i trange bukser som framhever stellet. Skrekkelig. Ja vi klikker om vi ser noe slikt og kan gjerne komme med noen kommentarer til deg også, men det er IKKE fordi vi finner det attraktivt. Det er bare komisk på grensen til latterlig. Har kommentert det enkelte ganger og ledd godt etterpå!

Anonymkode: 84edd...69c

• Liker 10
Skrevet

Ja, kvinner har tafset på meg. Det skjedde muligens spesielt om jeg hadde kjole eller lignende på meg. 

Når de tafset, listet jeg meg enten unna eller bare sa at det ikke var min greie. Jeg har aldri tafset på ukjente menn. Synes tafsing som beskrevet er en uting. 

Skrevet

Vet ikke om dette går som tafsing, men et par av mine venninder har en merkelig måte å plutselig stå ved siden av meg når vi prater og plutselig står de og lener seg mot meg mens de holder en arm på skulderen min... Jeg har egentlig litt i mot det, men er usikker på om dette er tilfeldig ( ikke bare ei venninde , men 3 som har denne evnen) eller om det er noe annet som ligger bak... 

Ikke har jeg brede skuldre eller ser ut som alle damers drøm heller, så det er litt uvant... Er dette en metode kvinner bruker for å sende signaler tro?

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, med påfølgende glis og latter fra henne og venninnegjengen. Synes ikke noe om det, men lager ikke noe stort nummer av det. Men har tatt meg i å tenke på hva som hadde skjedd om det var motsatt, dvs. om jeg hadde tafset en kvinne på rumpa, og jeg og kompisene hadde servert den hånlatteren etterpå.....

Anonymkode: 51f7e...3ef

AnonymBruker
Skrevet

Nei kvinner har aldri tafset på meg. Tviler for øvrig ganske sterkt på at du blir tafset på på grunn av utstyret ditt...

Anonymkode: 91325...c76

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De tar meg ofte på brystet og pakka nedenfor når jeg er ute på byen (oftest hvor det er en del folk samlet).

Ingen feminister som vil beskytte meg nei, snufs snufs... :icon_frown:

Anonymkode: e2afd...64a

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Cathrine88 skrev:

Poenget mitt var at fulle folk tafser på hva som helst, selv om man ikke går i 'trange jeans som fremhever konturene av XL-stellet'. :ler: 

Åja :fnise: Men tafser jenter seriøst på deg på byen? På puppene?

Skrevet

Tafsing er ikke OK.

Ja, jeg har opplevd tafsing fra fremmede kvinner, alder og situasjon både slik og slik. Det har blitt uført gjerne med en kommentar om at når vi menn gjør det så....

Det mest krenkende for min del er i grunnen ikke så mye tafsingen, som det å være gjenstand for en type kollektiv avstraffelse, utført av en selvbestaltet dommer.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja :fnise: Men tafser jenter seriøst på deg på byen? På puppene?

Det er ikke noe som skjer hver gang jeg beveger meg ut av huset akkurat, men det har hendt ja. Jeg må ærlig innrømme at jeg blir mindre forbanna når ei fremmed jente klapper meg på rumpa enn om en mann gjør det, men i prinsippet er det like ille.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Cathrine88 skrev:

Det er ikke noe som skjer hver gang jeg beveger meg ut av huset akkurat, men det har hendt ja. Jeg må ærlig innrømme at jeg blir mindre forbanna når ei fremmed jente klapper meg på rumpa enn om en mann gjør det, men i prinsippet er det like ille.

Why?

Anonymkode: b258b...da0

• Liker 1
Skrevet

Å berøre noen på skrittet uten samtykke, selv utenpå klærne, er straffbart. Ville aldri tafset på noen fremmede. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Why?

Anonymkode: b258b...da0

Fordi det erfaringsmessig er mer sannsynlig at mennene kommer med slibrige kommentarer mens kvinnene spør hva jeg trener. Det gjelder å velge riktige komplimenter. :ler: 

• Liker 4
Skrevet

senest i går kveld(lørdag) så kløp ei dame meg i rumpa.
selvfølgelig koselig med oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, men hadde ikke gjort noe om de brukte en litt mer klassefull fremgangsmåte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...