Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Man snakker så mye om utroskap og lignende. Jeg lurte på hvordan en takler dette på bygda/små steder; med sladder og bakvaskelser... Og hvordan takler man møter med sine gamle ungdomsforelskelser, sine ulykkelige forelskelser osv. Som kjent er verden mye mindre der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro at utroskap er ganske lett å oppdage, noe som mulgens fører til brudd eller at man slutter å være utro. Sladderen må man nok bare leve med.

Å møte gamle flammer er vel omtrent som i byen. Men man kommer muligens litt raskere over dem når man treffes ofte. Og kommer man ikke over dem, så er det kanskje litt verre å bo på et sted der man snubler borti hverandre til stadighet.

Skrevet

For å si det slik; man skal være ganske kreativ for å holde utroskap skjult på bygda! Det er til tider ganske så gjennomsiktige miljøer.

Når det gjelder ungdomskjærester er det vel opptil hver enkelt hvordan man takler det. Kan være like pinlig å møte en ex i byen som på bygda, skulle jeg tro. Eller like LITE pinlig - kommer jo an på hva man synes selv, det.

Skrevet
For å si det slik; man skal være ganske kreativ for å holde utroskap skjult på bygda! Det er til tider ganske så gjennomsiktige miljøer.

Ja, men det er ikke så sjelden at "alle" vet om det utenom den bedratte hustru/ektemann,... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Når det gjelder dette med ungdomsforelskelser; jeg tenkte mest på de man aldri kom over :wink:

Hvordan takler nye partnere det, er det forskjell på om en er innflytter eller om en kjenner hele historien til sin partner? Hva med jobb f.eks; møte igjen "gamlekjæresten", få pålegg fra denne, sjalusi osv?

Gjest Anonymous
Skrevet

I bygda der jeg kommer fra var så godt som alle guttene og mennene forelsket i meg :wow: . Dengang som nå så var jeg en meget kostbar dame og bare de med aller best økonomi hadde råd til å være sammen med meg :sminkedokke: . Dermed ble det mange frustrerte gutter og menn som aldri fikk sin største kjærlighet :murvegg: (bortsett fra en og annen tur på låven da :wink: )

I dag er jeg flink til å "trøste" disse gamle kameratene mine når jeg er hjemme. Konene deres har mer eller mindre godtatt det :husarbeid: , de vet at de ikke kan gjøre noe fra eller til likevell - og så er de jo mange i samme båt :ler:

Skrevet

til en slank dame: Hvor gammel er du? Ut i fra hvor mange smilys og ikoner du har i innlegget ditt, så tipper jeg 14.

Gjest Anonymous
Skrevet
til en slank dame: Hvor gammel er du? Ut i fra hvor mange smilys og ikoner du har i innlegget ditt, så tipper jeg 14.

Hørt om 14/70 :hoho:

Gjest GreenSky
Skrevet
I bygda der jeg kommer fra var så godt som alle guttene og mennene forelsket i meg :wow: .

Her også. :sjarmor: Men de var altfor sære og rare for meg, så jeg var ikke intr i noen av dem. :tunge1:

Skrevet

Ja, men det er ikke så sjelden at "alle" vet om det utenom den bedratte hustru/ektemann,... :roll:

Ja, det er jo typisk... Nesten litt tragi-komisk! :ler:

Skrevet

Det er jo kjempehyggelig å møte gamle flammer :) Spesielt de fra den gangen man var ung (virkelig ung).

Gjest Ninakanin
Skrevet

I bygda der far kommer fra, var det jo mye snakk når ei dame fødte mulatt... Mannen i huset var hvit, som henne selv, men i nabohuset bodde det en vakker mørk mann....

DA ble det snakk da!!

Men jeg bor ikke i bygd selv altså, har tenkt på det noen ganger, at det må være slitsomt å møte sin egen fortid hele tiden.

Gjest Valhalla
Skrevet
I bygda der far kommer fra, var det jo mye snakk når ei dame fødte mulatt... Mannen i huset var hvit, som henne selv, men i nabohuset bodde det en vakker mørk mann....

:hoho::hoho::hoho:

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Der jeg kommer fra er det hvertfall utrolig gjennomsiktig, og for de som absolutt må være utro og som ikke har anledning til å reise bort for å kose seg, kan livet fortone seg ganske så ille.

Det å treffe på gamle flammer er slikt som man blir vant til på bygda. Det er nok verre å treffe på partnerens gamle flammer, vil jeg tro. Alle vet alt om de fleste, til og med ting man ikke ante om seg selv! :-)

Det å flytte fra ei lita "bøgd" og til et sted der ingen kjenner en, er helt fantastisk!! Når man handler på butikken, kjenner ikke kassadama hele livshistorien min! Hun aner ikke noe om hva foreldrene mine jobber med, eller hvor jeg gikk på skole!

Det er en helt ny opplevelse å behøve å fortelle noen om seg selv. De vet ikke alt på forhånd! Utrolig! :)

Leyla

Skrevet

QUOTE("Leyla"

Det å flytte fra ei lita "bøgd" og til et sted der ingen kjenner en @ er helt fantastisk!! Når man handler på butikken, kjenner ikke kassadama hele livshistorien min! Hun aner ikke noe om hva foreldrene mine jobber med, eller hvor jeg gikk på skole!

Det er en helt ny opplevelse å behøve å [b)

fortelle noen om seg selv. De vet ikke alt på forhånd! Utrolig! :)

Leyla

Joda... Men samtidig er det utrolig koselig å komme på butikken og noen spør deg om hvordan det står til, også!

Skrevet

Ang. gamlekjærester og slik, forresten:

Jeg har ikke noe problem med å møte noen av gamle-kjærestene mine, men ei av damene som gamlekjæresten min hadde før han traff meg! Oj...Innviklet! Altså, HUN "datet" en fyr som jeg ble sammen med... :sjarmor: Det tror jeg ennå ikke hun har tilgitt meg - og det er leeeenge siden.

Saken er den at hun står på en kul klesbutikk, men jeg handler aldri der når hun står bak disken.. :hoho:

Huff,vi jenter, altså...

Gjest Anonymous
Skrevet

Her også. :sjarmor: Men de var altfor sære og rare for meg, så jeg var ikke intr i noen av dem. :tunge1:

Slik er det for meg også. Jeg ble født i den lille bøgda Oslo, og alle mennene vile bare ha meg....

Synes det ble for slitsomt jeg............ :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...